Meer dan 'zomaar' lapjes

 

De details maken het verschil


Wow, wat een kleuren!


Kijk je snel, dan denk je dat het een lapjesdeken is van zorgvuldig uitgekozen stoffen. Maar kijk je nog eens beter, dan zie je details van kleding die erin verwerkt zijn... een zoom, stiksel, zak of boord bijvoorbeeld.


Dat een memorydeken niet altijd een bonte verzameling uit kleding geknipte lapjes hoeft te zijn, bewijst deze stijlvolle deken. Want zeg nou eerlijk. Zo'n ratjetoe van verschillende prints en kleuren in een deken geeft de kleding wel een nieuwe bestemming, maar of het nu fijn is om deze op je bank of bed te leggen is een heel ander verhaal. 


Hoe bonter de deken, hoe sneller het '
verveelt'. Met het gevolg dat het achter in de kast verdwijnt en dat is nou net niet waarom je zo'n deken zou willen laten maken. Toch?


Wees niet bang. Zelf zou ik zo'n deken nooit willen hebben en ik zou er daarom ook niet één voor jou maken. Het gaat namelijk niet alleen om de herinneringen, maar het moet er vooral ook mooi uit zien.


'Een herinneringsdeken waarbij je in eerste instantie niet ziet dat het gemaakt is van kleding.'


Dit is een prachtig voorbeeld van een moderne, eigentijdse en stijlvolle memorydeken. Gelukkig had ik het voorrecht meerdere dekens te mogen maken. In plaats van alle kledingstukken in beide dekens te verwerken, verdeelde ik zorgvuldig de kledingstukken over de dekens. In kleuren die mooi met elkaar combineren. Met niet zomaar 'lapjes'. 


Waarom zijn mijn memorydekens nou net een beetje anders?


Hier vind je meer foto's van deze unieke memorydeken en leg ik je uit wat het verschil maakt...

Lees verder >>>


(Op mijn vernieuwde website vind je 80+ voorbeelden van memorydekens die ik al maakte, klantenreviews en meer inspiratie)