ENJOY SUMMER.. met kussen PIPPA!

Ik hou er van... die heerlijke, warme zomeravonden. Het liefst ben ik dan buiten. Genietend van de natuur, de vogels en de laatste zonnestralen van de dag.

De afgelopen maanden heb ik dat veel gedaan. De natuur in... gedaan wat ik het liefste doe. Waar ik het liefste ben. Zo heb ik kilometers door de Veluwse bossen gelopen. Ieder zandpad gezien... en dat niet alleen.. Vogels, het ontkiemen van het frisse groene blad, wilde zwijnen. Allemaal ter voorbereiding voor de Vierdaagse van Nijmegen. Maar ook omdat ik er vandaan kom. Omdat ik er van hou. 

En met mijn bijna 'hubbie' veel gekampeerd. Ik vind het heerlijk! 's Ochtends wakker worden door een concert van vogels, het wuiven van de boomtoppen, het gefladder van vleermuizen in de avond. En natuurlijk lekker buiten haken... in het bos, of voor de tent!

Ik ben helemaal tot rust gekomen. 

En dat was nodig, want het waren niet alleen hectische wintermaanden. Maar de jaren daarvoor waren ook pittig. En niet te vergeten de komende dagen... als ik mee loop met de grootste wandeltocht van Nijmegen.


Wil jij ook tot rust komen met een haakwerkje, niet te ingewikkeld? Niet teveel hoeven nadenken? Alleen met je gedachten, nagenietend van weer een zomerse dag?

Het patroon van kussen PIPPA haakt heerlijk weg. Precies zo'n haakwerkje waar je nu zin in hebt om te maken. Maak hem in zomerse kleuren voor je tuinbank of in tinten passend bij je interieur.

Je vindt het haakpatroon in mijn Etsy Shop: https://www.etsy.com/nl/shop/Handwerkjuffie. Fijne zonnige zomer!