All I want for X-mas is... kerstbollen voor in de boom!


Hej hej,


Oh..., zijn ze niet enig?

Afgelopen dagen was ik in de Alpen. In de sneeuw.
En vooral rond deze tijd van het jaar krijg je het gevoel
dat je in een levende kerstkaart bent beland.
Kerstbomen met lichtjes erin. Sneeuw op de takken.
Ik kwam al helemaal in de stemming voor de feestdagen.



Weer thuis vond ik een pakje op de deurmat.
Een kerstcadeautje... 



Kerstballen in de vorm van bolletjes wol. 
Voor in de boom. Ik vind ze geweldig! 
Wat mij betreft een 'must have' 
voor iedere liefhebber van handwerken.



Het is een set van 3 glazen kerstballen (of bollen ;-)
in de kleuren kleuren Gold, Jeans en Cream.
Ook te koop bij de handwerkwinkels met Durable garens


De ballen liggen op een gehaakte ster 'Svenska Stjärna'.

Voor een stralend project als deze bijzondere ster
is altijd tijd. Een leuk project voor tussendoor,
vooral door de mooie steken.

Haak er één als onderzetter of haak er meer
en maak er een prachtige deken van.
Ook leuk... haak hem van heel dun, verfijnd garen
en maak er een ornament van voor in de boom.
Voor jezelf of als cadeautje!

Kom je ook alvast in de stemming voor kerst ;-).

Deze is gemaakt met glitter garen (Durable Glam)
voor een extra feestelijk effect!

Het patroon van de kerstster 'Svenska Stjärna'
vind je in de webshop: 
www.handwerkjuffie.com