Dit is iets voor jou! Doe mee en laat je inspireren...
Workshops Scandinavisch Haken & Borduren tijdens de Handwerkbeurs, Zwolle


Het aftellen is begonnen... De Handwerkbeurs in Zwolle komt er weer aan. Nog een kleine maand en dan mag ik weer workshops geven. Misschien wel aan jou! Iedere dag geef ik 2 verschillende en unieke mini-workshops... en ze zijn weer leuk!


Je kan kiezen uit:

• MINI-WORKSHOP ‘3-Kleuren Hexagon Granny Square Haken’ 
Je leert deze zeshoekige granny squares haken.
Combineer met verschillende tinten en patronen.
En maak er zelf een prachtig kussen of deken van. 
Inclusief patroon van kussen ALVAR t.w.v. 4,95 euro.

- - - - - -

• MINI-WORKSHOP ‘Scandinavisch Borduren op Haakwerk’.
Ik leer je met eenvoudige basissteken zoals rijgen, naaien en borduursteken patronen maken met zeer verschillende en verrassende patronen.
Inclusief handleiding van diverse borduursteken.


Ik weet zeker dat je graag bij een van deze unieke workshops wilt zijn. 
En... je mag mij alles vragen! Nou ja, op het gebied van handwerken dan ;-)

Op de tafel heb ik weer een gezellige kleurrijke mand met Durable Cosyfine garens en andere benodigdheden die je nodig zal hebben. Maar neem je liever je eigen haaknaalden, schaar en naalden mee dan mag dat natuurlijk ook! Een echte handwerkster heeft tenslotte altijd haar handwerkspullen in de tas, toch ;-)?


Ik beloof je... het wordt echt een leerrijke workshop onder handwerksters. Echt een momentje voor jezelf.


Ben je er al eens geweest? De Handwerkbeurs in de IJsselhallen (is echt het ‘Walhalla’ voor vrouwen zoals jij en ik. Het is dé beurs waar je alle garens en handwerkbenodigdheden kan vinden. En Handwerkjuffie.


Je vindt mij bij de stand van Durable (nr. 111) met de nieuwste projecten en patronen.




Misschien vind je Zwolle te ver? 


Als je echt graag wilt, hoeft afstand echt geen spelbreker in te zijn. Ik weet hoe blij en enthousiast mensen altijd weer naar huis gaan als ze op de Handwerkbeurs en bij mij zijn geweest.


Of neem een vriendin mee, kan je gezellig onderweg sparren over nieuwe inspiratie en dan lijkt de reis minder ver!


Dus denk je... ‘Hé, zo’n workshop lijkt mij wel wat’..., wacht dan niet te lang met aanmelden. Het aantal plaatsen is beperkt en de eerste plaatsen zijn al bezet. 


Het is altijd heel gezellig! Ik krijg vaak enthousiaste reacties. Dat je meer leert dan gedacht. Weer inspiratie krijgt van nieuwe technieken en kleuren. Dat het leuk is om met andere vrouwen zoals jij ervaringen uit te wisselen. Over garens, patronen of wat jij al eerder hebt gemaakt. 

Vorig jaar had ik dames in de workshop die al heel vroeg in de auto zaten om vanuit de andere kant van het land te komen voor dit bijzondere evenement en de workshop.



En omdat ik je er écht graag bij wil hebben, doe ik je een tof aanbod. Jij betaalt nu in de voorverkoop slechts 12,50 euroAanmelden op de beurs kan ook, maar dan is de prijs verhoogd en jouw plek misschien weg.

Wat zeg je er van? Zie ik je 14, 15, 16 of 17 Februari op de Handwerkbeurs?

PS. Het volledige en actuele workshop overzicht vind je trouwens hier.