Nieuw haakpatroon: Kussen 'Lily'


Ons huis gaat in de verkoop. Weken ben ik al aan het inpakken, klussen en schoonmaken. Bij de gemeentewerf herkennen ze mij al. En de kringloop is inmiddels gevuld met spullen die ooit bij ons in huis stonden. Het is veel werk om alles uit te zoeken, maar het geeft ook een heerlijk opgeruimd gevoel. 

Niet alleen in huis, maar ook in mijn hoofd.


(Enkele foto's voor Funda.nl, maar de onderste van mijn werkkamer wordt niet geplaatst :-). Een walhalla voor iedere handwerkster, maar de fotograaf werd er namelijk niet blij van...)

Tijd om achter mijn bureau te kruipen was er nauwelijks. Maar ruimte in mijn hoofd om te creëren wel. Ideeën over patronen, nieuwe haaksteken en verrassende kleurencombinaties. creëren wel. Ideeën over patronen, nieuwe haaksteken en verrassende kleurencombinaties. Iedere avond pakte ik mijn haaknaald weer op, plofte ik op de bank vond ik weer rust om mijn nieuwe bedenksels te proberen en te maken.
Herken je dat?

Je hebt er even op moeten wachten, maar ik heb weer iets leuks voor jou ontworpen... Dit is het geworden... Kussen 'LILY'.



Ik weet het zeker... dit haakpatroon vind jij heerlijk om te haken! Een kussen om verliefd op te worden. Haak het in de kleuren die jij het allermooist vindt. Heerlijke zomerse tinten of kleuren die mooi in jouw interieur passen. 

Kussen 'LILY' wordt gehaakt in een tijdloze structuur. Gehaakt in 3 kleuren en 5 gelijke banen, waarbij de kleuren wisselen en gescheiden worden door 'bolletjes'-banden. Het kussen wordt in het rond gehaakt. En de franje maakt het kussen helemaal af. 

Het is écht een leuk en afwisselend project om te maken. Ook wel met een beetje uitdaging, maar met het duidelijk beschreven patroon weet ik zeker dat het jou ook lukt.

Het digitaal haakpatroon biedt: • Meer duidelijke stap-voor-stap kleurenfoto's • Duidelijke beschrijving haaksteken en -patroon • Haakschema's van patroon én gebruikte steken • Goed leesbaar en professionele opmaak • 12 Pagina's (slechts 6 pagina's om te printen) • Direct in je mail, downloaden en haken... voor maar € 4,95!


Nieuwsgierig naar de andere patronen? Je vindt ze in de webshop.

P.S. Zin in iets leuks? Aanstaande zaterdag ben ik Zoetermeer voor de workshops Olle/Pippa en filethaken. Kom even langs... of nog gezelliger, doe mee! Kijk anders even in mijn 'agenda' voor de overige workshops en evenementen.