GRATIS | Restjes wol over? Download haakpatroon 'SickSack'


'Restjes garen deken 'SickSack'

Een cadeautje van mij voor jou...Een GRATIS haakpatroon voor jou!! Want ik blijf het bijzonder vinden dat jij mij volgt of al een ander patroon van mij hebt gehaakt. En daarom wil ik graag iets terug doen.

Ook dol op wol? Dan houd je vast wel eens restjes garen over. Bewaar, verzamel en maak met dit eenvoudige haakpatroon een kleurrijke shawl, kussenhoes of deken! is makkelijk en leuk om te spelen met verschillende kleuren en garens.

> 
Voor de beginnende haakster of de echte pro! 

> 
Recycle, bespaar en maak een shawl, 
kussenhoes of deken met 'SICKSACK'

> 
Haakpatroon met stap-voor-stap foto's, beschrijving en haakschema.

> 
Kies je favoriete kleuren uit je restjes voorraad wol, katoen of acryl.

> 
Maak de restjes garen deken 'SICKSACK' in één keer 
of haak stukje voor stukje tussen andere projecten door.

>
 Verder heb je nog een haaknaald passend bij je garen en schaar nodig. 
En natuurlijk zin om aan de slag te gaan!


Een haakpatroon voor beginners en de echte pro's. Van mij voor jou. Download nu en begin meteen. Veel haakplezier!



THIS FREE CROCHET PATTERN IS ALSO AVAILABLE IN ENGLISH (US/UK)








 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Je las een blog van Handwerkjuffie

Ik schrijf natuurlijk niet alleen blogs. Ik ben ook ontwerper van memorydekens en handwerkpatronen. 

Nieuwe blogs in je mailbox? Schrijf je in en ontvang ook direct een gratis breipatroon.
Wat ook mag, is doorklikken naar mijn andere pagina's: 

Wat ik doe:
  
> Haakpatronen - shoppen, downloaden en direct aan de slag

> Memorydekens - ontwerpen van een dierbare troostdekens


En verder: