In de krant


Handwerken zit in het DNA van Stéphanie


Deze tijd van het jaar doet je vaak terugblikken. 'Handwerkjuffie' Stéphanie Brouwer-Haytink maakt herinneringskleden die doen terugdenken aan verloren dierbaren...


Wat vooraf ging aan het interview in de krant....


Afgelopen zomer had ik een memorydeken meegenomen naar de heide voor ons huis. Het was een mooie zomeravond en adembenemende zonsondergang. Een perfecte avond om wat foto's te maken voor de website.


Maar op zo'n avond genieten altijd meer mensen van de natuur. Ook Francisca Meijsser van de krant. Ze was nieuwsgierig, kwam op mij af en vroeg wat ik aan het doen was. En vooral wat ik daar aan het fotograferen was.


Dat vond ze zo bijzonder en vroeg of ze mij mocht interviewen voor de krant. Dat artikel verscheen vandaag..... LEES VERDER >>