Memorydeken DUUK

 Wat lief... deze week kreeg ik zomaar een mail. Van de mama van het lieve jongetje op de foto. Gewoon om even te zeggen dat ze nog iedere dag genieten van de mooie memorydeken die ik onlangs maakte. En dat ze er heeeeeeeeeel blij mee is.

Al eerder maakte ik voor haar dochter een aantal jaren geleden ook al zo'n mooie herinnering. En nu dus voor haar zoon. Hij was inmiddels uit de eerste babykleertjes gegroeid. Met een grote tas vol stoere jongensbroekjes en shirtjes stond ze weer op de stoep. Dit keer geen roze, maar een blauwe deken.

Eerst de kleding sorteren. Shirts bij shirts, broekjes bij broekjes. Eerst voldoende vierkantjes maken uit de kleding en daarna kon ik verder met combineren en naaien. En zie hier het resultaat na een aantal weken...

Zo'n deken maken blijft leuk en dankbaar om te doen. Niet alleen voor nu, maar ook voor later. Een prachtige herinnering voor de hele familie!

Misschien vind je het ook leuk om de andere memorydekens te zien? Deze vind je o.a. hier.

- - - - - -

Woensdag 1, donderdag 2 en vrijdag 3 november ben ik op de KreaDoe in Utrecht. Ik heb er zo'n zin in! Je vindt mij op het haakplein waar ik je de Scandinavische haakprojecten laat zien en waar je kan aanhaken om een Zweedse hart mee te haken. Zie ik je daar?