KNIT & KNOT | Workshop HJÄRTA

oktober 04, 2017

Over een dikke week is het weer zover... 3 dagen haak- en breiplezier op de Knit & Knot, De Brabantse brei- en haakdagen in de Koepelhal in Tilburg. Op 13, 14 en 15 oktober. Haak jij ook aan op het leukste evenement van het jaar? Breien, haken, spinnen, vilten en nog veel méér! 

Je kan je heerlijk laten inspireren en prikkelen door al die heerlijke bollen wol, en prachtige projecten die je ermee kan maken. In contact komen met dames die dezelfde liefde delen voor wol en handwerken. Die thuis ook overal mandjes met wol en handwerkjes hebben staan. Hun zojuist aangeschafte bolletjes even laten liggen, om er naar te kijken. Te voelen, even aan te raken en te bewonderen. Voordat ze aan een nieuw project beginnen. Gewoon omdat het er zo mooi uitziet. 

Herken je dat?

En weet je wat zo leuk is? Je kan er gewoon bij zijn! Ik gun het jou om dit feest mee te beleven. Je onder te laten dompelen in iets wat je het allerliefste doet. Vol ideeën naar huis gaat en lekker aan de slag gaat met iets nieuws. Gewoon omdat het zo fijn is om te handwerken!

Oh... YES! Win kaartjes en haak aan op de Knit& Knot!


En hoe leuk zou het zijn als je ook nog samen met je moeder, vriendin of collega kan gaan? Samen de ervaring delen. En dat kan. Ik geef namelijk TWEE ENTREEKAARTEN weg. Je mag zelf kiezen op welke dag je het liefste gaat. Gaaf toch? 

En je hoeft er niets voor te doen! Of ... nou ja ... bijna niets. Ik vraag je alleen om je gegevens achter te laten op deze pagina (als je dat nog niet gedaan hebt) en hieronder een antwoord achter te laten op de volgende vraag:

Wat voor een project jij het allerliefste willen (leren) haken?

Aanmelden kan tot en met zaterdag 7 oktober 23.59 uur. Op zondag 8 oktober maak ik de gelukkige winnaar bekend!
- - - De winnaar is Heleen Griffioen. Gefeliciteerd! - - -



Je kan mij ook op de Knit&Knot vinden bij de stand van Durable. Ik geef op zaterdag 13 en zondag 15 oktober de hele dag HJÄRTA workshops. Ik hoor je denken... HJÄRTA??? Dat betekent 'hart' in het Zweeds. Jawel, we gaan Zweedse Harten maken. ik leer je het te maken aan de hand van een patroon, en hoe je ze kan verstevigen. Misschien ook leuk voor straks in de kerstboom? Of met Valentijnsdag? 

Workshop HJÄRTA - Zweeds hart haken

• De workshops vinden plaats in de stand van 'Durable' op zaterdag 14 en zondag 15 oktober.
• Inschrijven via mail of op de beurs.
• Kosten: 9,- euro p.p (incl. patroon en benodigde garen van Durable Double Four). 
• Duur: ca. 1 uur.
• Tijd: 10.30 - 11.00 uur - 11.30 - 12.30 uur, 13.00 - 14.00 uur, 14.00 - 15.00 uur en 15.00 - 16.00 uur

• Neem je zelf je haaknaald mee? Nummer 4,5.
• Is er basiskennis nodig? Ja, algemene haakervaring is nodig.

Het lijkt mij ontzettend gezellig om jou straks in Tilburg te ontmoeten! Of op één van de Scandinavisch haken workshops in het land. Kijk nog even op de agenda. Er zijn weer een aantal leuke locaties bijgekomen!!

You Might Also Like

16 reacties

  1. Wat een leuke harten! Ik doe niet mee met de winactie hoor, ben zelf op de beurs :-) Aan de bloggerstafel met mijn Vrije Borduren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Stephanie,
    Het lijkt mij ontzettend leuk om bij jou de blauwe harten te komen haken, want die zullen perfect passen in ons nieuwe interieur, bijv. straks in de kerstboom.
    Maar daarvoor heb ik natuurlijk wel entreekaarten nodig om samen met mijn vriendin naar Tilburg af te reizen. Ik ga duimen ........
    Groet, Karla Priem

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou heel graag, handschoenen of wanten leren haken, mutsen en sjalen heb ik onder de knie, nu nog handwarmers en ik kan de winter weer door!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil héél graag de Vinterull Shawl leren haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind die harten heel erg gaaf en die zou ik zeker willen leren haken. Heel erg lagom! Ik kom graag met mijn lieve vriendin Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou graag de sjaal willen leren haken en ik hoop dat ik ook dit jaar op de beurs raak.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb er al zin in! Een kaartje heb ik al gekocht, maar mijn dochters willen ook graag mee. Tunisch haken zou ik graag nog meer onder de knie willen krijgen. Jouw Zweedse harten zien er trouwend ook prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben net verhuisd, dus ik heb nog volop inspiratie om te haken. Zo lijken me jouw harten heel leuk als decoratie en daarnaast wil nog graag een mooi kleed haken voor op de bank, met allerlei verschillende kleuren.
    Groetjes, Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk verhaal schrijf je, dan krijg je toch gelijk zin om naar zo'n beurs te gaan!
    Het tunisch haken gaat me nog niet goed af, dus dat zou ik graag beter leren.
    En uiteraard ga ik dan samen met mijn dochter, die gelukkig ook is besmet met het handwerkvirus.
    Ik wens jou en iedereen die er naar toe gaat hele leuke dagen toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig hartje!!!
    Heel veel plezier en succes!!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Scandinavië en handwerken: een betere combinatie bestaat er niet! Jouw lieve hartjes leer ik graag haken om ze over een paar maanden in onze kerstboom te kunnen hangen. In een dan hopelijk totaal gerestylede woonkamer met Scandinavische touch!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige en originele creaties maak jij en die wil zo graag eens in het echt zien. En dan kun jij mij vast overhalen om mij in te schrijven voor een workshop sjaal haken. Daar kun je nooit genoeg van hebben. Ik ben heel benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh ik waag zo graag een kansje! Het zou heerlijk zijn een dagje inspiratie op te kunnen doen en vele handwerkbloggers life te ontmoeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi will the hearts (Triangles) become a pattern soon they are very nice

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes, I have written the pattern in Dutch and English with chart. But first I will us them on the workshops. In the beginning of November I will share it here!

      Verwijderen
  15. Ik zou graag een heerlijke folklore sjaal met veel reliëf willen haken. Hoe bonter, hoe beter. En als ik de kaartjes win, neem ik mijn zus mee. We haken allebei, maar veel te weinig samen.

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie