GRATIS breipatroon... NORDIC HEART



De liefde hangt in de lucht. Niet alleen mijn liefde voor Scandinavië. Ook mijn liefde voor mijn jeugdliefde en aanstaande 'hubbie'... Volgende week ga ik trouwen!

Als je het mij een jaar geleden verteld zou hebben, zou ik vast heel hard gelachen hebben. 

"Ja hoor... Ik? Trouwen? Met wie dan?"

En was ik niet degene die de afgelopen jaren riep dat ik dat echt NOOIT meer wilde? Dat ik mij prima alleen kon vermaken? Een jaar geleden had ik werkelijk geen idee wat er over een week zou gaan gebeuren. Ik had niet eens een relatie. Was er ook totaal niet mee bezig.


En toch ga ik het doen... Ik ga TROUWEN!


Nog een dikke week en dan trouw ik met mijn eerste liefde en oud-klasgenootje waarbij ik volledig mezelf mag zijn, alles vertrouwd voelt, iedere dag mee kan lachen, waanzinnig lief is voor mij, mee kan sparren, dromen en doen! We horen gewoon bij elkaar...
Genoeg over mij... Het lijkt mij een goede reden voor een feestje! 

En bij een feestje horen ook kado's. Ook een kado voor jou. 


Ik heb een waanzinnig leuk patroon voor jou gemaakt. 

Met een beetje liefde van mij, voor jou... een gebreid NORDIC HEART!
• Ontdek hoe leuk breien met meerdere kleuren kan zijn. 
• Niet te groot en overzichtelijk om te maken. 
• Geïnspireerd op Noorse breisels. 
• Een leuk project om snel te maken. 
• Met duidelijke foto's en kleurenschema.
• ... en helemaal GRATIS!