Terug blikken en vooruit kijken!



Een terugblik op een ongelooflijk fijn jaar... en door!


Hej hej,
De eerste week zit er weer op. De start is gemaakt, de haaknaald weer opgepakt en de computer weer laten draaien. Met nieuwe energie, nieuwe ideeën en doelen voor het komend jaar. 

Ik had het al eerder willen doen, maar soms lopen dingen net wat anders. Ik had met je terug willen blikken op een fantastisch mooi jaar. Een jaar wat mij ongelooflijk veel heeft gebracht. En waarin dromen uitgekomen zijn.

Zowel op zakelijk als op persoonlijk gebied.

Afgelopen jaar heb ik weer vele workshops gedaan in winkels en op verschillende handwerkbeurzen. Kreeg het concept 'Scandinavisch Haken' meer vorm met nieuwe ontwerpen. De patronen kregen een nieuwe, professionele opmaak en verschenen zowel digitaal al print. En niet te vergeten... ik opende een eigen webshophttp://handwerkjuffie.com/!

Ook wilde ik meer lokatie onafhankelijk werken, reizen en ging naar Zweden om daar projecten te fotograferen, materialen aan te schaffen en inspiratie op te doen.


Zonder jouw vertrouwen was het niet gelukt!

Al die stappen die ik maakte, zijn een gevolg van het vertrouwen wat jij mij hebt gegeven. Omdat jij mij volgt. Een patroon hebt aangeschaft. Of omdat ik jou plezier, energie en nieuwe ideeën heb gebracht tijdens een workshop. Daar word ik blij van... jou iets te leren. Inspiratie bieden. Iets nieuws te laten maken. Al die enthousiaste reacties die ik heb ontvangen. De herkenning van de liefde voor Scandinavië.

Jij bent de reden waarom ik plezier beleef aan nieuwe ontwerpen maken. Daarom wil ik heerlijke foto's met je delen. Om jou mee wil laten genieten en te laten zien dat als je echt iets wilt, het gewoon kan!

Op persoonlijk gebied is er ook veel veranderd. In de jaren ervoor was ik een alleenstaande moeder die aan het overleven was. Nu ben ik mijn eerste en ware liefde weer tegengekomen en getrouwd. Doe ik wat ik het liefste doe en leef... Dat had ik echt nooit durven dromen!
Dit jaar wordt het nog leuker... 

> Met nog meer digitale haakpatronen. Ontwerpen geïnspireerd op Scandinavische designs en technieken. Soms gecombineerd met borduurwerk.

> Natuurlijk kan je mij ook weer vinden met nieuwe mini-workshops op de Handwerkbeurs, Knit&Knot en KreaDoe.

> En ook... een magazine vol inspiratie, interviews, meerdere handwerktechnieken, patronen en heerlijke foto's.

> Wat de 'Handwerkjuffie Hygge Haakdagen' verklap ik nog niet, maar binnenkort vertel ik jou meer. Ik weet zeker dat  je het heel leuk gaat vinden!

> En nog iets. Dit vind ik zo tof. Hier ga ik jou heel blij mee maken. Heel veel fijne uren en plezier mee laten beleven... een echt 'Scandinavisch Haken' boek! Het verschijnt medio 2019. Hier lees je er alles over.


Ik ben je dankbaar!

Omdat ik zonder jouw enthousiasme en vertrouwen dit niet zou kunnen doen. Zonder jou niet had kunnen groeien. Samen groeien. Omdat ik door jou energie krijg, die ik graag doorgeef aan anderen die het ook goed kunnen gebruiken. Een beetje kleur en creativiteit in ons leven.

Samen met jou ga ik er weer een kleurrijk en creatief jaar van maken! 


PS. Die deken is leuk, hè?
Je vindt het digitale patroon in de shop!