Lokatie onafhankelijk werken... I love it!

 
Het is vorige week een gekke week geweest. Te gekke week. Het is een week waar ik een jaar geleden van droomde. Een jaar geleden wilde ik het anders doen. Ik wilde het werk doen waar ik blij van werd. Meer avontuur, meer reizen. En vooral minder 'sleur'. Ik wilde het anders...

Een van mijn dromen was lokatie onafhankelijk te werken. Ondernemen. Niet meer gebonden zijn aan een werkgever. Niet meer werken van 9 tot 5. Niet meer iedere dag naar hetzelfde kantoor, tegen dezelfde gezichten aankijken. Niet meer in de file.

Ik wilde het anders. Ik hou van werken, maar dan wel op een manier waar ik blij van word. Zelf beslissingen nemen. Zelf controle houden over mijn eigen leven. En reizen. Ik ben dol op reizen. Een andere omgeving brengt nieuwe energie. En inspiratie. Hoe gaaf is het als je beiden kan combineren?

Lokatie onafhankelijk werken.

Zolang ik een haaknaald, wol, laptop en internetverbinding heb, kan ik doorwerken. En mijn hubbie ook. Wat dat betreft hebben we een prima 'match'. En ook wat betreft onze toekomstdroom... emigreren naar Zweden.

Zo ook deze week. Mijn hubbie had een meeting en kerstdiner in Zwitserland. We besloten ons werk te combineren. Samen op reis te gaan. Hij nam zijn laptop mee, ik de hele achterbank vol bollen wol, gehaakte kussens en dekens... haha! En gelukkig is Zwitserland niet om de hoek. Ik kon in de auto uren ongestoord haken aan een nieuw project.


De dagen daarna hebben we de bergen en sneeuw opgezocht. Winterse foto's gemaakt van projecten in de sneeuw. Want sneeuwen deed het...! En wat is er dan fijner dan in een berghut te haken, heerlijk bij de haard met een glühwein en uitzicht op de dwarrelende sneeuwvlokjes buiten, boven op de berg rond de berghut. Geen wifi, geen mail, geen telefoon... alleen het ritme van de haaksteken en de zachte wol. Heerlijk ongestoord werken met dat wat ik het liefste doe... haken!
Het geeft zoveel rust. Maar ook energie! Tijd om na te denken over nieuwe projecten, nieuwe ideeën. En zo'n reis en het wisselen van omgeving brengt ook zoveel inspiratie.

Geen dag is hetzelfde. En ik vind het heerlijk! Ik ben echt dankbaar en blij dat ik zulk werk heb. Love my job!

Oh ja... was ik nog helemaal vergeten te vertellen... Tot kerst heb ik iets leuks...

Het Handwerkjuffie Kerstpakket
Het Handwerkjuffie Kerstpakket bestaat uit maar liefst 5 haakpatronen. Nee... 6 zelfs! Maar het BONUS patroon van de sneeuwvlok ontvang je alleen als je voor kerst het kerstpakket bestelt. Zes verschillende patronen waar jij de feestdagen wel mee door komt. Of zelfs de winter! Dit zit er in het Kerstpakket:

> Haakpatroon 1: Kussen 'Mjuk'   
> Haakpatroon 2: Deken 'Trixi'   > Haakpatroon 3: Shawl 'Sanna'   > Haakpatroon 4: Ster 'Svenska Stjärna'   
> Haakpatroon 5: Knuffel 'Sven'   > BONUS Haakpatroon 6: 'Sneeuwvlok'
.
De waarde van dit pakket is € 21,75. Maar tijdelijk betaal je voor dit pakket slechts € 17,50. Omdat het bijna kerst is en ik gek op kadootjes ben 



Dus... 6 HAAKPATRONEN voor slechts 17,50 euro. Dat is nog geen 3 euro per patroon!


Krijg je al zin om aan de slag te gaan? Leg je haaknaalden, wol en warme sloffen maar vast klaar. Want dit gaan heerlijk ontspannen feestdagen worden met deze handwerkjes.

Het Handwerkjuffie Kerstpakket vind je in de webshop: www.handwerkjuffie.com