WEEKENDDEAL.... 2 haakpatronen


WEEKENDDEAL tot zondag 23.59 uur!

>> 2 Haakpatronen voor slechts 9,95 euro <<
.
Weekend? Genieten van de herfstvakantie? Even iets anders dan anders willen doenen tijd maken voor jezelf? Begin met een gloednieuw Scandinavisch haakproject... of twee 


Ik heb een leuke en tijdelijke actie voor jou. Niet één, maar gloednieuwe Scandinavische haakpatronen... beiden met een eland, de koning onder de dieren in het Hoge Noorden. Twee patronen in één download!


Pannenlappen VIXEN&BLITZEN, ook leuk om te 'vertalen' naar een kussenhoes of deken. En slungelknuffel 'ELAND SVEN', waar jouw (klein)kind mee kan spelen, knuffelen en troost bij kan zoeken.

Ik weet niet zeker of deze actie nog voorbij komt, maar de patronen zijn te leuk om jou niet te gunnen. Bedenk eens hoe leuk het kan om deze projecten te haken als Sint- of kerstcadeau? Hoe blij je jezelf, je kleinkind of vriendin kan maken die verzot is op Zweden? 

Na zondag 23.59 uur verdwijnt deze actie weer uit mijn shop.
.
Dus.. denk je... die vind ik waanzinnig leuk. Wat een geinige knuffel. Of die techniek van inhaken wil ik onder de knie krijgen. Van motieven haken in een plat vlak en ook nog zo, dat het aan beide zijden even mooi is.
.
Wacht dan niet langer. Download de 2 patronen, maak gebruik van deze tijdelijke ruim 15% korting, ren naar de winkel en trakteer jezelf op fijne nieuw garens! Even ontspanning en een fijn project om te maken. Veel haakplezier!