DOE MEE EN WIN... een handwerkpakket t.w.v. 97,- euro


DOE MEE EN WIN 

'MAAK KANS OP EEN UITGEBREID EN KLEURRIJK HANDWERKPAKKET
T.W.V. 97,- EURO!'


Gisteren bereikte ik 6.000 volgers op FaceBook. Handwerkjuffie groeit! Dankzij het vertrouwen en energie wat ik van jou mag ontvangen. Ik voel mij super dankbaar en bijzonder. 

Nu heb ik nog een aantal mijlpalen bereikt... waaronder een vernieuwde website en eigen webshop. Zonder jou was het niet gelukt. Een mooi moment dus om feestelijk bij stil te staan en het succes te vieren. Samen met jou!

Om het te vieren, geef ik een cadeau weg! 

En wat voor één! Ik heb een geweldig handwerkpakket voor jou samengesteld. Of deel hem samen met je beste handwerkvriendin, moeder of collega.
- Het patroon van vogel Duva vind je ook in de Handwerkjuffie shop

Dit zit in het pakket!

> 1x DIY-pakket 'Scandinavisch borduren' Vogel Duva (zoals de foto hierboven :-)
> 1x 'Dalarna'-paard vorm in hout
> 5x Borduurgaren
> 4x Viltlapjes (2 uni, 2 print)
> 3x Groot vilthart in diverse kleuren
> 10x Kleine vilthartjes in 2 maten
> 4x Durable Doublefour haakkatoen 
> 1x Handwerkjuffie haakpatroon 'Eland Sven'
> 1x Handwerkjuffie haakpatroon 'Kussen Pippa'
> 4x Vrolijk lint
> 20x Geruite stofknoopjes in 4 kleuren
> 2x Borduurlabel hout
> 2x Metaal hanger 'hart' in folklore stijl
> 1x Metaal hanger 'hert'
> 1x Decoratief bewerkt hart in Scandinavische stijl

Een pakket vol handwerkplezier ter waarde van €97,-. 

Wil jij kans maken - en waarom zou je niet - ga naar http://www.handwerkjuffie.nl/handwerkpakket , meld je aan en deel de actie met iemand die ook dol is op handwerken. Op donderdag 29 november a.s. om 20.00 uur maak ik tijdens een Facebook Live de winnaar bekend. 

(Daarna zal ik de winnaar ook hier bekend maken.)