GRANNY SQUARES... maar dan net even anders!


Granny squares... die kleine vierkantjes. 
Die ken je toch wel?
 Ik vind ze heerlijk om te maken. En jij? 
Ieder vierkant is een project op zich. Na ieder lapje heb je resultaat en een voldaan gevoel. Zo, die heb ik weer af. Volgende. Ik heb in mijn leven al veel granny's gemaakt. En daarvan weer dekens, kussens en een vest. Het blijft heerlijk om te doen.


Hier op mijn blog vind je trouwens nog 50 gratis granny square patronen, 
maar dat even tussendoor.

Want ik wil je dit nieuwe kussen laten zien. Kussen KVADRAT. Ook gemaakt van granny squares. Met Durable Doublefour garen in 100% katoen. Maar het kan natuurlijk ook met andere materialen.
Lekker simpel, hoor ik je denken. Kijk eens goed? 
Ogenschijnlijk ziet hij er eenvoudig uit. Maar niets is minder waar! 

De granny’s worden met meerdere kleuren in een toer gehaakt. En zo ontstaat een geweldig effect, waarbij de patronen in elkaar over lijken te gaan. De typische Zweedse hoekkwastjes maken het kussen tot een plaatje!

Ik heb zojuist het patroon afgemaakt. Hij is supermooi geworden met duidelijke uitleg, 
heel veel foto's en een haakschema. Ook goed te maken als je nog niet zo lang haakt.

Dus... zin om te haken? Alleen dit weekend vind je KVADRAT met bijna 30% introductiekorting in de shop!