In de SNOEPWINKEL

oktober 14, 2013

Vandaag met een mandje vol knutsels naar de uitgever. Even laten zien wat ik tot nu toe het geproduceerd voor het boek. En naar de groothandel. Van fournituren, wol en handwerken. Hier had ik met echt ontzettend op verheugd. 
Voordat ik mijn mandje had ingepakt, moest ik eerst Juul nog er uit proberen te krijgen. Gek op mandjes. Maar daarna kon ik dan toch echt gaan. Een ontzettend leuk gesprek gehad en nog leuker... een rondleiding door het magazijn. Overal waar je maar kon kijken bollen wol en katoen. In alle kleuren van de regenboog en zo veel. Maar dat niet alleen... lintjes, lapjes, borduurgaren en rijen met knoopjes. Een ware snoepwinkel!

En ik ging niet met lege handen naar huis. Ze waren zo lief om mij de benodigde kleuren borduurgaren mee te geven. En mooie stalen kaarten van borduurgaren en katoen (alleen die zijn al om te smullen!). Een geweldige ervaring! Gerrit en Erik, super bedankt voor jullie hulp en tijd!

You Might Also Like

19 reacties

  1. Ziet er wel heel leuk uit jouw gevulde mandje. Ik kijk uit naar je boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend, ik zie je boek vol verwachting tegemoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig zeg, inderdaad net een snoepwinkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een traktatie om in zo een magazijn gevuld met al die mooie bollen en lapjes rond te lopen.
    Wat een super mooie hartjes heb je gemaakt.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi die borduurzijde!! Ben zo benieuwd naar het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je mandje is al gevuld met heel mooie kleurige spulletjes!!
    oww ik ben gek op staalkaarten van wol en zo.. vroeger zaten die standaard bij breiboeken, zodat je het garen kon voelen en zien hoe dik het was..
    ik kon uren genieten van het voelen aan de draden en het kleurenpalet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige foto's vooral die van Juul mooi. Lieve groet Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh wat klinkt dat toch allemaal spannend!Geniet er maar lekker van!Je maakt ook zulke prachtige dingen dus dat moet wel een prachtboek worden! ;-)


    grtzzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat klinkt echt geweldig zeg ♥ enne juul die had dat al helemaal in de gaten

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super gaaf!! Ik wil zooo graag je boek kopen!! Heel herkenbaar het katje in het mandje hahah onze zitten ook overal in, zo lieff! Liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan me voorstellen dat je daar uit je bol ging, al die kleuren....En wanneer komt je boek uit?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk hoor, zo'n snoepwinkel!! En het ziet er allemaal weer zo heerlijk vrolijk uit!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw...ik krijg toch zo'n zin in jouw boek:)
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Héérlijk, ook ik ben heel benieuwd naar je boek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ziet er nu al heel vrolijk en gezellig uit ( ook de lieve kat...)
    Succes en ben benieuwd!
    Groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo herkenbaar, onze kat wil ook altijd overal in zitten en slapen! Geweldig, dat uitstapje naar de groothandel, had best mee gewild, maar ik ben vast niet de enige.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bij jouw is het anders ook een echte snoepwinkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gezellig uitstraling allemaal
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie