THUIS | Mijn eigen creatieve wereld


Niets is er fijner dan een plek in huis voor je zelf. 

Een ruimte wat je kan inrichten zoals jij dat wilt. Waar je je kan terugtrekken om al je creativiteit te laten borrelen en bruisen. Een plek wat je inspiratie biedt. Je eigen wereld creëren.


Nu heb ik het geluk om een heel huis om te bouwen tot 'mijn creatieve wereld' (Single zijn heeft zo z'n voordelen ;-) . In de woonkamer zijn ook genoeg bollen wol, haaknaalden en lapjes te vinden. Niets fijner dan op de bank te  haken. Maar soms is het te veel... Of wat dacht je van de naaimachine op de eettafel? En telkens alles weer opruimen als je wilt eten. 

Hoogste tijd om mijn kleinste slaapkamer op te offeren en een kleine metamorfose te laten ondergaan. In de kringloopwinkel vond ik een perfecte tafel en wat kleine kastjes. En met wat potten verf en een kwast toverde ik ze om in mijn favoriete kleuren. Perfect voor mijn nieuwe hobbykamer!
En mijn handwerkprojecten van de afgelopen jaren zorgden voor de nodige fleurige aankleding.


De mooiste garens en kleurencombinaties mogen pronken in de woonkamer. Maar mijn grootste voorraad bolletjes garen zijn gesorteerd op kleur en materiaal in dozen. Mijn verzameling lapjes heb ik keurig gestreken, opgevouwen en gesorteerd in de opbergwand. Een lust voor het oog! Ik kan zo blij worden van deze mooie stapeltjes.

En om het geheel af te maken vond ik in de kringloopwinkel een fantastische vaas (Vraag niet hoe het kan, maar mijn naam stond er onder.. echt!) en op zolder nog een kleedje voor op de vloer! Hier gebeurt het dus allemaal...