ETUI met gehaakte bloem... GIVEAWAY!

augustus 04, 2013

Afgelopen zomeravonden heb ik mij in de tuin geïnstalleerd met een mand vol gekleurde katoen en een haaknaald. Comfortabele kussens in de rug, voetenbankje en een heerlijk glaasje Prosecco erbij. Ik heb platte bloemen gehaakt in verschillende kleuren combinaties. Weinig nadenken en gewoon heerlijk om te doen.
Gisteren toen het weer wat koeler was heb ik deze platte, kleurige bloemen met verschillende lapjes katoen gecombineerd en er etui's van gemaakt. Afgelopen week was ik met dochterlief naar de stad geweest op zoek naar hippe schoolspullen. De grote en platte etui's waren mij opgevallen. Makkelijk in de schooltas en er kan lekker veel in. 
Ik heb er verschillende gemaakt. De eerste was net iets te groot (vond ik), bij de tweede zat de rits er verkeerd (sluiting aan de verkeerde kant) en de derde was wel goed. 
De etui's zijn gemaakt van verschillende stoffen en hebben een gekleurde binnenkant, afgewerkt met kleurige sierstiksels. De gehaakte bloem heb ik ook met de naaimachine vastgenaaid. Kan prima met een dikke naald. Aan de rits hangen wat vrolijke houten kralen in bijpassende kleuren om het af te maken.
Er liggen nog meer bloemen te wachten op een bestemming, maar na de verschillende, niet geheel geslaagde pogingen naar mijn mening, heb ik de naaimachine weer even in de hoek gezet.
Ondanks de kleine foutjes zijn ze toch best vrolijk geworden. Niet alleen leuk voor de schoolspullen, maar ook voor make-up of handwerkspullen.
De volgende keer laat ik jullie zien hoe je zo'n bloem kan haken.
----

GIVEAWAY

En dan nu mijn giveaway... dat is deze vrolijke etui in groen met turqouise stofjes, voorzien van een gehaakte bloem en roze binnenkant. Waarom? Omdat ik 11 augustus jarig ben, er de afgelopen tijd heel veel volgers bij heb gekregen  en omdat ik de komende week waarschijnlijk op 200.000 pageviews zit. Ik waardeer het heel erg dat jullie hier zijn, telkens terug komen en het mogelijk te maken mijn passie met jullie te delen. Jullie te inspireren maar ook geïnspireerd worden! Tijd dus om dit alles te vieren met deze weggever.

And then now my giveaway ... this cheerful pouch in green with turquoise fabrics, with a crochet flower and pink inside. Why? Because 11 August will be my birthday and the next week I probably will have 200,000 pageviews. I appreciate it very much that you are here, come back each time and make it possible to share my passion with you. To inspire you but also be inspired! Time then all this to celebrate with this giveaway.
Wat je moet doen? Als volger van mijn blog laat je gewoon je reactie achter en een linkje op je blog mag, maar hoeft niet. En trouwe lezers zonder blog, mogen ook een mail sturen om een gokje te wagen! De giveaway sluit zondagavond 11 augustus en laat jullie de 12e weten wie de winnaar is van deze etui. Succes!!

What you need to do? As a follower of my blog you just let your comment and a link on your blog may, but need not. And readers without a blog can also sent me an email to make a winning chance. The giveaway closes Sunday evening 11 August and let you guys know who the winner is the 12th of this pouch. Good luck!!

You Might Also Like

84 reacties

  1. Alvast proficiat met je verjaardag volgende zondag! En ik doe heel graag mee aan de give away ;). De tasjes zien er allemaal even leuk uit! Groetjes, Leen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke etui`s! Altijd handig om bepaalde spulletjes in te bewaren!
    Alvast PROFICIAT en ik doe graag mee met deze kleurige give-away!

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke etuis! Vrolijk en gezellig! Volgende week zondag jarig...hopelijk net zoals vandaag heerlijk weer.
    Ik doe graag mee met de give-away.
    Fijne avond nog!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik doe heel graag mee hoor. Dit soort tasjes:etuitjes heb je nooit genoeg en hij is erg leuk! Volger was ik al.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat een leuke etui's. Daar kan ik mooi mijn goede naalden in opbergen. Dus ik doe dan ook graag mee met deze leuke give away. En blauw is ook nog mijn lievelingskleur. Ik zet meteen een linkje op ons blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alvast een gelukkige verjaardag! :-) De etui's zien er echt mooi uit! Zo zou ik wel eentje willen winnen... ;-)

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauhh wat een prachtige en leuke etui weer! En verheug me er al op dat je het patroon van de leuke gehaakte bloem gaat plaatsen :) Ik heb zelf geen naaimachine en maak dus graag een kansje op de give-away ;)
    Ik vind alle instellingen van blogger nogal ingewikkeld maar zal nog eens proberen of ik kan vinden hoe je een link in een blog plaatst....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik waag graag een kansje! En ik ben benieuwd naar het patroon van die leuke bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe mee ik doe mee ik doe mee
    Maar stel nu,dat ik win....ik vertrek nog op vakantie....ik ga dan niet direct kunnen reageren
    Stel dat hé ;-)
    In elk geval al een fijne verjaardag gewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stel dat je wint, Vee, stel ... dan weet ik je te vinden ;-))!

      Verwijderen
    2. Ik gaaaaaa winnen gewoon, ik ga nen hacker zoeken die alleandere reacties voor mij kan wissen hahah
      Pff en stel, stel dat ik toch niet win, dan pin ik hetenmoetik zelf proberen

      Verwijderen
  10. Ohhh wat leuk!!! Ik doe heel graag mee!!! En alvast een fijne verjaardag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk etuitje en prachtige bloemen! Dat wil ik heel graag ook leren, dus ik wacht in spanning het patroontje af. Ondertussen waag ik mijn kans om die giveaway te winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik ga heel hard duiemn voor mijn dochter....groen en blauw zijn haar lievelingskleuren, dit jaar een brugsmurf en nog niet de ideale etui gevonden.......... hij is precies haar.........

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind hem heel erg mooi! Ik doe dus graag mee (voor m'n haakspulletjes in weg te stoppen)...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd!
    Wat een vrolijke etuis! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Qué linnnnnndos!!!!
    Yo quiero!!! me anoto en tu sorteo!!!!
    Y el 11 ya pasaremos a desear feliz cumple!!!
    Beso!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt super leuk, ik zou heel graag mee willen doen. Ook ik zal proberen voor het eerst een link te plaatsen. Al heb ik nog niet zoveel volgers hoor. Wel ook een leuke give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het een super leuke etui geworden en heerlijk kleurrijk, en wil natuurlijk heel graag mee doen met je give away :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohh...supperleuke etui voor de nagelakspulletjes van mijn dochter,
    die ze had is de rits kapot van gegaan, dus dit zou een hele mooie
    nieuwe zijn!
    Ik doe dus ook heel graag mee... en een hele fijne verjaardag gewenst!!!
    groetjes Iefke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Yes het is me gelukt, een tabblad met give Aways.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuke give away! Altijd handig zo'n 1000 dingen tasje. Is deze niet te mooi om te gebruiken!
    Ik doe graag mee, en ga een linkje plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een gezellige etuis, gaarne zou ik meedoen met de give away, van Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een superleuk etui, dat kan ik wel gebruiken voor mijn naaispulletjes.
    dus ik doe mee!
    alvast gefeliciteerd met je verjaardag en je 200.000e bezoeker. dat zijn er veel zeg, maar je hebt dan ook een prachitg blog en maakt mooie dingen.
    groetjes jacqueline ewalt

    BeantwoordenVerwijderen
  23. The pouches are beautiful! Love your blog and happy birthday

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Alvast een fijne verjaardag gewenst. Het is elke keer weer spannend om een berichtje te krijgen, dat je weer een nieuwe post hebt. Zo leuk allemaal! Ik zit zelf in een periode van 'er komt weinig uit mijn handen', maar ik ga er maar vanuit dat het weer komt en kijk ondertussen naar al dat leuks wat er bij iedereen voorbij komt. Zo'n leuk etuitje zou ik wel willen winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik doe natuurlijk graag mee, wat een dotje...
    Enne alvast gefeliciteerd met je verjaardag en met je heerlijke blog.
    op naar een mooi nieuw jaar
    groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Alvast gefeliciteerd en ik hoop dat je een fijne, gezellige en liefdevolle verjaardag hebt.
    En natuurlijk zou ik heel graag zo'n vrolijk etuitje willen winnen, dus, ik doe mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind de etuis bijzonder geslaagd, Een zeer mooie kleurencombinatie. Een goed idee om restjes stof en wol te verwerken.
    Ik doe graag mee met de give-away !
    Alvast een leuke verjaardag !!!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Alvast van harte gefeliciteerd. De etui ziet er prachtig uit én lijkt me heel handig! Dus ook ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo, ik doe graag mee met je give-away Wat een mooi etui. Leuke vrolijke kleurtjes en handig voor allerlei dingetjes.
    Alvast een hele fijne verjaardag.

    Vr.gr. Geertje Bos

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Joyeux anniversaire.C'est toujours un plaisir de venir ici, tellement les articles sont beaux. Moi je suis du 13 Aout alors peut être serais je l'heureuse gagnante de cette magnifique trousse. Merci beaucoup pour ce partage. A très bientôt.
    Sandrine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Waaauuuw ze zijn super mooi, ik wil ook wel een gokje wagen :) wens je alvast een fijne verjaardag en gefeliciteerd lieve groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Die zien er echt super mooi uit, ik wil ook wel een gokje wagen
    Alvast een hele fijne verjaardag

    Groetjes berber

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hiep hiep hoera! Alvast gefeliciteerd. Taart met kaarsjes en een mooie etui. Wat een mooie kleuren combi's.
    Ik heb geen blog dus kan geen linkje plaatjes maar doe wel heel graag mee met de give-away.
    Een fijne verjaardag.

    Groetjes Lidy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. O ze zijn prachtig, en ik lees hier een overduidelijk niet snel tevreden met eigen werk iemand. (HEel herkenbaar!)
    Ze zijn allemaal stuk voor stuk super mooi! En tzt lees ik heel graag hoe je die prachtige bloem maakt!!
    De Give Away doe ik heel graag aan mee, super, tnx voor de kans!
    Zal zo een linkje op mn blog plaatsen, ziet er toch super leuk uit zo'n foto op je blog, daar wil ik mijn blog wel mee versieren hoor ;)
    Lieve groet en alvast een hele fijne verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Die foutjes waar jij het over hebt; die zie ik niet voorbij komen hoor! Ik vind het sowieso al heel knap dat je zo goed kunt naaien! De combinatie van kleuren, van stof en haakwerk.... ik ben er helemaal weg van! Graag ding ik mee naar de mooie etui die ik vervolgens ga gebruiken om mijn make up spulletjes te bewaren zodat die niet in mijn tas rondslingeren. En nu maar duimen en jou alvast veel voorpret voor jouw verjaardag wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Etuis in vrolijke kleurtjes, mooi !
    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag, Leeuw.
    Ik doe graag mee met je give-away en plaats een link op mijn blog.
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mijn zoontje, die hier ziek naast me zit op, vind hem heel mooi! ik ook trouwens. Dus we doen graag mee.
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtige tasjes...ook ik zie niet meteen waarom je niet volledig tevreden bent met het resultaat, maar ik veronderstel dat dat gewoon gezonde perfectiedrang is ;-)
    Alvast een gelukkige verjaardag, en zou ik wat blij zijn met zo´n mooi tasje van je! Tenslotte ook even melden dat ik meestal niet reageer, maar ik vind je blog heel inspirerend...ik snap eigenlijk niet waar je tijd haalt om dit allemaal te realizeren, chapeau!
    groeten, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Lijkt me een heel gezellig etuitje om mijn troepjes (die nu altijd door mijn tas zwerven) in op te bergen! Dus ik doe mee :-D!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. de tasjes zijn prachtig en vrolijk. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag zondag.En ik doe graag mee....Groeten Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Leuk gemaakt. Ik doe graag mee. En een fijne dag zondag.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Jeetje, 200.000 bezoekers, ik mag al blij zijn als er 10 mensen naar mijn blogberichtjes kijken (haha). Ik doe graag mee aan je give-away. Alvast een fijne verjaardag gewenst.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Om vrolijk van te worden, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Alvast proficiat
    ik doe ook graag mee en ben ook meteen volger van je blog geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Alvast gefeliciteerd!! Ik doe graag mee met de give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Alvast proficiat ...ik doe ook graag mee...volger was ik al...en je bent een inspiratiebron !

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Sindskort een echte volger geworden en nu meteen een give-away! Ik doe graag mee!
    welkeelke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Je bent voor mij een bron aan inspiratie meis. En daar lieg ik niets om hihihi. En dus zeg ik volmondig JAAAAAAAA ik doe ook mee en waag een kansje!

    En winnen of niet .... blijf bloggen en inspireren hoor!!!!!

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ze zijn super leuk geworden! Ik doe ook graag mee......

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik sluit me graag aan in de lange rij ;-) en doe graag mee aan je give away.
    Wat een vrolijke stofjes en schattige bloem. Trouwens, een minder perfect etuitje zou ik ook niet erg vinden hoor.

    Ik zet een linkje op mijn blog.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Als eerste alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat heb je weer leuke dingen gemaakt! Ik doe graag mee met de give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik ben een van de nieuwe volgers (al dat niet eerst via Newsblur). Natuurlijk zou het leuk zijn om iets te winnen, maar belangrijkste is: je creaties zijn elke keer weer leuk om te zien, inspireert mij om ook dingen te maken ^^ dus daarvoor bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hai! Gefeliciteerd met je verjaardag maar ook met zoveel volgers en pageviews, vast een geweldige mijlpaal! Ik ben een van die nieuwe volgers maar nu al trouw!
    Ik zou graag mee doen voor mijn schoonmoeder, ze helpt me veel met naaien (zo'n etuitje zou me echt nog niet lukken) en zelf is ze erg into het bloemen haken. Superleuk cadeautje om haar te bedanken en direct een nieuwe fan aan te leveren.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Allereerst een heel gelukkige verjaardag! Wat kan jij mooie bloemen haken ,ik zou me ook eens moeten toeleggen op bloemen. Maar wat is er leuker dan er een te krijgen? Meedoen aan een give away.......

    Veel plezier Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  55. gefeliciteerd met je verjaardag.. en ik waag ook een gokje!!!
    volger was ik al.. en ik wacht in spanning af op het patroontje van deze prachtbloem!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wauw daar doe ik graag aan mee. En alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  57. aha, nog een "leeuw".
    Ikzelf verjaar op 9 augustus en zie zo een leuk verjaardagscadeautje helemaal zitten! ;-)
    Alvast voor jou een gezellige verjaardag gewenst en veel geluk in dat nieuwe levensjaar!!!
    grtjs Beja

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat zijn ze gaaf!!! Zo'n mooie stofjes ook! Ik doe graag mee, maar heb zelf geen blog...

    Alvast een fijne verjaardag gewenst.

    Groetjes Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ze zijn geweldig!!! Echt super en ik doe dus heel graag mee.
    Zeker omdat je op dezelfde dag jarig bent als mijn kleine broertje (bijna 2 meter lang).

    groetjes Gerbiene

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Alvast van harte gefeliciteerd. Wat een gave kleurtjes heb je uit gekozen zeg ik doe heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een leuke give away!
    Ik doe graag mee...

    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wauw, die zou ik graag willen hebben, wat prachtig! Dus bij deze: ik doe graag mee!
    Fijne verjaardag zondag!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat prachtig gemaakt weer. Combinatie haken en naaien blijft zo leuk! Ik waag dan ook graag een kansje!
    Alvast een fijne verjaardag zondag!

    Groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag! En natuurlijk ook met de nieuwe volgers en bezoekers. Dat maakt het bloggen immers zo leuk :)
    Ik doe graag mee met je giveaway. De etuis zien er zo leuk uit, en wat jij ook al schrijft: je kunt ze overal voor gebruiken!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Oh wat mooi, ik doe graag mee
    groetjes jokie

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wauw ik ben een nieuwe volger en doe graag mee!! Wat een prachtige dingen maak je!

    Groetjes Henrike

    www.eendraadjelos.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Oh leuk zeg die etuis! En ik zie dat er al heeeeel veel mensen gereageerd hebben en daar sluit ik me dan graag nog bij aan.... Ik wil wel een gokje wagen om dat leuke etuitje te winnen! :) Alvast een heel fijne verjaardag gewenst. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat een enorm leuk idee. En lekker hip. Ik doe graag mee.

    Mijn blog is. Daantjehaakt.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Gefeliciteerd alvast! Hier staat de naaimachine net óp tafel, maar zulke mooie spulletjes maak ik nog niet. Wel erg inspirerend!
    Graag loot ik mee met je give away!
    Fijne dag morgen,
    Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wie wil die nu niet winnen? Natuurlijk doe ik mee, de etui die je weggeeft is helemaal in de kleuren van mijn dochter, dus als ik win is de etui voor haar.
    Zal ze erg blij mee zijn (ze is zelf een verwoed haakster, zo leuk dat die jonge meiden weer willen leren handwerken!!).
    Ik wens je een heel fijne verjaardag, en nog veel volgers erbij!
    Anja
    www.paarsedraad.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wat ziet dit er allemaal weer fleurig uit. De gehaakte bloemen vind ik ook super . . . heb ze ook nog niet eerder gezien. Ik doe graag mee met je give-away . .super !!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wat een super leuke give a way.
    Hier wil ik zeker een gokje aan wagen.
    Mijn moeder is morgen ook jarig dus het zou leuk zijn om dit prijsje in de wacht te slepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Wat heb je leuke etuis gemaakt en heel lief dat je er een weg geeft! Alvast gefeliciteerd en een hele fijne dag morgen. Groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Alvast gefeliciteerd!! En ze zijn super leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Natuurlijk wil ik ook graag meedoen voor zo'n leuk etui!
    Mooie foto's maakte je ook in de bergen, ben ik gek op.
    De kans om te winnen is klein gezien de vele reacties die je kreeg,
    maar wie niet waagt die niet wint.
    Een heel gezellige verjaardag morgen!
    Groetjes,
    Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Die zijn leuk!
    Nog net op tijd om mee te doen en je te feliciteren met je verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Gefeliciteerd! En een hele fijne dag gewenst. En natuurlijk wil ik ook graag meedoen aan de giveaway. Tijd om iets te maken heb ik op dit moment niet, dus dit etui voor mijn kleindochter komt zoo van pas. Dan kan ik toch iets geven aan het begin van het schooljaar. Kopen kan altijd nog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Hoe is het mogenlijk...heb ik deze leuke give away helemaal,over het hoofd gezien....
    Gelukkig ben ik nog niet te laat, ik zou heel graag me willen doen. Zo'n mooie etui komt alrijd goed van pas. Helemaal voor een pennen, stiften, potlodd verslaafde ;)
    En je verjaardag is nu... Heb je zojuist al even gefeliciteerd.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en met je superleuke blog! Haken lukt me vrij goed, maar met de naaimachine kan ik nog niet zo goed overweg, dus ik wil heel graag meedoen met je give-away. Nog veel succes en bedankt voor al het moois dat je met ons deelt.
    Groetjes vanuit Vlaanderen, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  80. gefeliciteerd met je verjaardag! je blog is super en aan je giveaway doe ik ook graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Stephanie, ik heb je voorbeeld samen met mijn nichtje uitgewerkt. Hier zie je het resultaat: http://vrolijkbyleen.blogspot.be/2013/08/naailes-2.html

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie