TAS in het groen

augustus 22, 2013

Na een lange zomervakantie met dochterlief en zoon thuis is er deze week dan eindelijk weer wat regelmaat in ons leven gekomen. Dinsdag gingen beiden weer naar school, dochterlief voor het eerst naar de middelbare school... zoon weer een jaartje overdoen in de derde. 

Weer tijd voor handwerken... zou je dan denken. Echter dinsdag beide slaapkamers maar eens flink onder handen genomen en gisteren gezellig bij Ellebel op visite geweest in haar inspirerende en gezellige huis. Maar ook daar is mijn haakwerk in de tas blijven zitten. Te druk met bijkletsen.
En gisterenavond kwam er ook al niets van. Was net thuis van Ellebel toen dochterlief in tranen voor mij stond. Nee, dit keer geen ruzie gemaakt met zoon. Maar oma belde over Hond... nu hun hond, ooit voor de scheiding onze hond. Hij was zo ziek, er zat niets anders op dan hem te laten inslapen. Dus , hup weer in de auto, de hele Veluwe over om nog snel een laatste knuffel aan Hond te kunnen geven en oma te ondersteunen. Heel verdrietig allemaal, dochterlief in tranen en laat thuis.
Vandaag een ritje gemaakt voor een afspraak. En omdat ik weet dat het zo'n heerlijke omgeving is, bedacht ik me even een tussenstop te maken om mijn gedachten weer op iets vrolijks te krijgen. Hier heb ik een van mijn laatste projecten op de foto vastgelegd. Even lekker buiten, het hoofd leegmaken.

En zo is de week alweer bijna voorbij... 
maar om nou te zeggen dat we weer lekker in het dagelijks ritme zitten...

You Might Also Like

21 reacties

  1. Mij vergaat het net zo! Maar ooit komt het ritme wel! Succes met het verdriet om de hond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tas.Leuke plek gefotografeerd. Sterkte met het verlies van jullie hond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte met het verlies van hond. Blijft altijd iets verdrietigs.
    Je tas staat mooi op de kiek.( de tasis ook weer een toppertje)
    Voor je weet is het ritme weer terug.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Arme hond, wat moeilijk toch om afscheid te moeten nemen... Maar mooi om te lezen dat hond zo geliefd was dat jullie de Veluwe zijn overgecrosst voor een afscheidsknuffel.
    Je tas vind ik ontzettend vrolijk, ik krijg er beelden bij van Heidi het Alpenmeisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach, dat is sneu! Afscheid nemen is het vervelendste dat er is... Sterkte!

    Je tas vind ik FANTASTISCH!!!! Die wil ik ook!!!! Leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat triest van het hondje. Heel veel sterkte.

    Wat heb je weer een prachtige tas gemaakt. Echt een pareltje.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He, wat vervelend thuiskomen na zo'n gezellige dag! Zo sneu voor Sterre, hopelijk gaat ze het zo leuk op school vinden dat ze wat afleiding heeft. Je hebt wel veel van Nederland gezien op 1 dag zo. En vandaag ook weer zo'n mooi plekje. Geweldig leuke tas ook weer hoor! Tot gauw!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och wat sneu dat de hond er niet meer is. Sterkte er mee
    Maar wat is dat een prachtige tas zeg!!!!!!!!!!
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige tas ....
    (verkoop je de tassen ook?)

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat een vreselijk sneu einde van zo'n gezellige dag, sterkte hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bruin is niet mijn kleur, maar ge flikt jet toch maar weer : weer een schitterende tas !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een pronkstuk, die tas!

    Wat zielig van jullie hond....

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat jammer dat jullie hond zo ziek was. Altijd een gemis, want je hecht je toch aan zo'n beestje. Sterkte ermee.

    Prachtig tas trouwens.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Verdrietg bericht van hond meis. Hakt er toch altijd in het afscheid van een beest :( sterkte!!!!!!

    Prachtige tas .... weer een pronkstuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Verdrietig nieuws na z'n dagje, strekte met het verlies. Je tas is PRACHTIGGGG liefs Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Voelt een beetje rot om enthousiast te doen, door het nare bericht over hond ( heel veel sterkte ermee) maar ik ben zo verliefd op deze tas.
    Ik zou heel graag leren er ook een te maken. Is daar ook een workshop voor gepland bij do-it?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Joyce, er zullen naast workshops in haken ook verschillende workshops in folklore borduren (met vilt en stof) worden gegeven. De agenda voor deze workshops zet ik binnenkort op mijn blog. Of wellicht zie ik je op de demo-dag op 14 september bij Do-it in Elst?

      Groetjes, Stéphanie (Handwerkjuffie.nl)

      Verwijderen
  17. De tas is prachtig en de foto's ook.
    Verdrietig nieuws van het hondje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige tas en heel herkenbaar, lekker weer in het ritme euh.. welk ritme. Fijn weekend. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie