PEREN

september 15, 2013

De bomen rondom ons dorp hangen vol met kleurig fruit. Vele soorten appels en peren. 
Bijna tijd voor de boeren om ze eraf te halen. De zomer loopt ten einde, 
de herfst met prachtige kleuren zal dan beginnen.
Die gedachte aan mooie herfstkleuren en zomers fruit brachten mij op dit kleine tussendoor borduurwerkje. Op een stukje jute (restje wat over was van dit project),
verstevigd met vlieseline, borduurde ik peren.
Ik maakte er labels van ter decoratie op kleine cadeautjes. Ook leuk om op een theedoek te borduren.

You Might Also Like

18 reacties

  1. Gij kunt dus echt alles......volgens mij moeten de boekskes zoals anna of mollie makes dringend met u aan de slag !!! Gij maakt tenminste moderne dingen met "ouderwetse" technieken, allé dat klinkt negatief maar is goed bedoeld hoor
    Ik hoop echt dat ik een lang pensioen ga hebben, ooit, om dan al uw ideetjes ook eens te maken !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie peertjes. En die oranje kleur, super. Echt herfstig.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige perenlabels, ook leuk aan een pot zelfgemaakte perencompote!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tof ! ik zou dat kunnen gebruiken op mijn potten perenconfituur !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh, wat een leuk idee, denk dat ik je een beetje ga na-apen voor de labels van de Herfst swap van Dreamstuff, maar dan met een ander figuurtje er op.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk idee!!!
    Liefs Danielle (DivaDaan)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook al een beetje in de herfststemming zie ik, maar ontzettend leuk ziet het er uit hoor!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super gaaf idee.
    Erg leuk zulke labels!
    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben gek op de herfst...en dit plaatje maakt eht helemaal compleet! Helemaal superrrrrrrrrrrrr! Groetjes, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk zeg! Zal best veel werk geweest zijn?!

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie