Nieuwe aankopen

februari 15, 2014


De handwerkbeurs in Zwolle is nog in volle gang, maar afgelopen donderdag ben ik er al samen met dochterlief naar toe geweest. Lekker inspiratie opgedaan en wat nieuwe aankopen gedaan. Bollen wol voor een leuke opdracht en natuurlijk voor mijzelf. De laatste maanden was dat er toch wel bij ingeschoten. Er gebeuren veel positieve dingen op dit moment  waar ik veel energie van krijg Sollicitatiegesprekken, leuke workshops, in de Ariadne en over 2 weken het verschijnen van mijn boek... Ik kan niet wachten. Maar tegelijkertijd gebeuren er ook wel wat minder leuke dingen in de privésfeer. Om toch meer met de positieve dingen bezig te blijven, heb ik deze leuke aankopen gedaan. Word nu eenmaal gelukkiger tussen de lintjes en stofjes dan met een doos chocola op schoot!

You Might Also Like

14 reacties

  1. Wat grappig, je laatste opmerking is precies hoe ik het voel maar nog nooit benoemd heb.
    Verheug me nu al enorm op dinsdag als ik mijn NORO kan halen. Inderdaad veeeel fijner dan welke snoeperij ook.
    Geniet van je aankopen; al lossen ze problemen niet op, als je je beter voelt kun je meer aan!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet maar van al de mooie aankopen. Stofjes en garens geven nog altijd veel voldoening en laten je de problemen even vergeten.

    Fijn weekend en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat heeerlijk allemaal! Zulke beurzen zijn zooo leuk!
    Ik ga al jaren naar de Creatieve beurzen toe, maar nu ik meer haak wil ik graag ook de handwerkbeurzen gaan bezoeken! Ga zo door!! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie spullen, geniet ervan! Sterkte met je privé-omstandigheden. En verstandig om dan te kiezen voor mooie lintjes enz., dat lukt mij nog lang niet altijd...
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig!!! Had helaas geen tijd, maar hopelijk in Utrecht een keer naar de Creadoe.
    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk he! Ik heb ook wat kunnen scoren! Wat was het druk he.. Keep up de positieve dingen... ben ik ook druk mee bezig, fijn weekend,, Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hééé twee van die petit-pan-stofkes heb ik ook hier liggen thuis!!!
    ikwens je toe dat het privé ook wat beter gaat
    en goed nieuws: maar twee weken meer wachten op je boek!! olé olé en dan hebben wij krokusvakantie jeeeeeeeeeej

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben er donderdag ook geweest en heb ook wat "snoepgoed" ingeslagen. Heb nog een bon van bol.com en die bewaar ik om binnenkort jouw boek te kunnen kopen.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke stofjes en lintjes! Jammer dat Zwolle zo ver weg is.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik word altijd weer blij van je post. En ja, soms zijn er minder leuke dingen in het leven... Good luck!
    xx
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie spulletjes, ik word ook altijd erg hebberig van dit soort beurzen:)
    Sterkte met je prive omstandigheden, bij mij helpt het ook om me te verliezen in haak en freubelwerk:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke spulletjes!! Ik ben gisteren geweest, maar man, wat was het druk!!
    Heb wel het 1 en ander gekocht, maar door al die drukte kan ik nooit kiezen en er is ook zoveel prachtigs om te zien!!
    Geniet maar van je mooie spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke stofjes had Keetje Knutsel he. Echt enorm stom van mij dat ik je niet meteen herkend had. Jammer hoor.
    Sterkte met de minder leuke zaken in je privéleven. Dat is niet fijn.
    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik wordt ook altijd hippie de peppie van die nieuwe wolletjes, maar ook van chocolade hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie