Zoet met BORDUREN

april 18, 2014



Binnenkort begint het seizoen voor de buitenmarkten weer. En over zo'n 2 weken (4 mei) sta ik met mijn knutsels en zelfmaak pakketjes op de Hip en Handgemaakt markt in Sonsbeek Park, Arnhem. 


Er liggen al wat creaties klaar voor op mijn kraam, maar er kan nog altijd meer bij. Gisteren maakte ik dit lieve setje, bestaande uit een speldenkussen en een naaldenlapje. Was al weer even geleden dat ik met vilt borduren bezig was, maar het is erg leuk om te doen. En deze kleine projecties heb je in een avond gemaakt. Een beetje aan de zoete kant, maar wel lief. Heb er meteen maar pakketjes van gemaakt. Misschien iets voor moederdag?


Fijn paasweekend allemaal!


You Might Also Like

6 reacties

  1. Super lief! Lijkt me echt zo leuk om op markten te gaan staan.
    Kom je misschien bij mij in de buurt ook nog op een markt staan? Woon in Noord-Holland.
    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel lief setje, vind ik het. Doet mij er meteen aan herinneren dat ik ook nog een naaldenmapje wil maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! en die kleurtjes,zo vrolijk,groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat ik niet in de buurt van Arnhem woon! Je borduursels zien er schattig uit, dat gaat vast goed verkopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke blog! Ik heb helemaal niet het geduld, maar ben nu toch geïnspireerd om het te proberen ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik gluur hier sinds een paar weken mee, en geniet telkens weer van je vrolijke kleurgebruik

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie