Creadagen in Arnhem

april 14, 2014


Het waren weer twee heerlijke dagen... CREADAGEN in Arnhem. Zaterdagochtend stapte ik weer met dozen vol kleurrijke creaties in de auto voor een korte rit naar Arnhem. Een dagje meehelpen bij Yourzoap en Folklore met Flair promoten op de hobbybeurs. Ik was niet alleen. Ook Paula is de hele dag aanwezig geweest. Zo gezellig. Af en toe wat verkopen, een praatje maken met de bezoekers, het wel en wee van de afgelopen weken doornemen en tussendoor granny squares haken voor een nieuw project. Het was zo leuk om te doen, dat ik uiteindelijk ook de hele zondag ben geweest. Dat smaakt naar meer... Al met al een ontzettend gezellig weekend vol creatieve en inspirerende bezoekers en standhouders.

Ook wil ik jullie allemaal bedanken voor de ontzettend leuke en lieve reacties op mijn artikel in de Knippie. Lief van jullie... mijn weekend kan niet meer stuk!

You Might Also Like

7 reacties

  1. Dat ziet er allemaal kleurrijk en gezellig uit!
    Zowel de kraam als jullie zelf ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dat ziet er wel heel mooi uit! Prachtig! Super dat het zulke leuke dagen waren! Lekker nagenieten nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was zeker gezellig! De kraam ziet er zo leuk uit omdat jij al je spullen mee had. Ze zijn zo vrolijk en makkelijk na te maken in je eigen kleuren. Ik doe altijd ideeën met je op. Alleen... haken doe ik thuis wel; met licht en aandacht. :) Liefs Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HayHay!
    Wat genieten en wat prachtig allemaal :-)
    En nu, lekker nagenieten :-)
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er supergezellig uit! Als mijn weekend niet bomvol had gezeten met feestjes zou ik denk ik wel even langsgekomen zijn!!! Je bent goed bezig hoor!!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet jullie stal er vrolijk en gezellig uit! Graag was ik er naar toe gegaan, maar voor mij een beetje te ver! Fijne Paasdagen!
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie