In de KNIPPIE

april 11, 2014



Al dagenlang liep ik in de supermarkten naar het schap van de tijdschriften. Maar nog altijd stond daar het exemplaar van de afgelopen maanden. Tot vandaag... Opeens stond daar de nieuwe Knippie, het leukste zelfmaakmode blad voor kinderen. En jawel, direct viel mijn oog op de kleine foto op de cover van de bijlage. Mijn vrolijke tasjes uit Folklore met Flair. Ik sta er in... hoe gaaf is dat. 

Snel mijn boodschappenmandje op de grond gezet en gaan bladeren. Niet een klein plaatje binnenin, maar een spread. Twee kleurrijke pagina's gevuld met vrolijke projecten uit mijn boekje. Trots ging ik deze keer met boodschap en de nieuwe Knippie naar huis. 


Fijn weekend allemaal!

You Might Also Like

23 reacties

  1. daar mag je terecht trots op zijn!!!! gefeliciteerd met je publicatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, zo zie je maar weer dat hard werken toch beloond wordt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Trots mag je zeker zijn. Afgelopen donderdag jouw boekje voor mijn verjaardag gekregen. En oeijoei wat kriebelt het om te beginnen, vandaag nog even werken maar dan mag ik los.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd en logisch dat je daar trots op bent.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe gaaf is het als je werkjes zo gewaardeerd worden?!
    Gefeliciteerd met deze beloning op jou werk!

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, ook ik was wat afwezig in blogland en ik zie weer allerlei leuke dingen op je blog passeren. Wat stoer dat je in de knippie staat. Ik vind ook dat je spulletjes daar echt in passen. Fijn weekend. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, daar mag je best trots op zijn hoor.
    Groetjes Marjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had het vorige week al gezien toen de Knippie bij mij door de bus viel en ik herkende jouw stijl meteen. Wat zul je trots zijn.

    Waar koop je dat dikke vilt?

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  9. how exciting!!
    congratulations and a happy weekend♥♥♥
    martina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daar kan je met recht trots op zijn.!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk!! Geniet ervan, groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk voor je, het is echt verdiend hoor!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En ook nog eens met een erg leuk tasje. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd. Dat is nog eens eer van je werk hebben. Die vrolijke tas is echt een plek in de knippie waard.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lijkt me heel apart om je eigen ontwerp in een blad te zien staan. Daar mag je met recht SUPER trots op zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauwwwww wat leuk, én terecht dat je er in staat :D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk, gefeliciteerd. Het ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw! Wat leuk zeg! Heb je boekje even "doorgebladerd" op bol.com. Ziet er errug leuk uit. Al die kleurtjes. Wordt je vrolijk van. Net als van je site! Ga je boekje ook zeker aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie