GEWONNEN!

juli 19, 2013

Vlak voor onze vakantie kreeg ik goed nieuws... Zelden doe ik aan een giveaway mee, maar Sylvia van Zaanse Zolder had hele leuke pakketjes samengesteld ie je kon winnen. Sylvia recycled ook veel kleding en laat graag haar kringloopvondsten zien en wat ze daarvan maakt. met En jawel, één van deze pakketjes heb ik gewonnen. 
Wat geweldig, alleen jammer dat ik net nadat het bekend werd, op vakantie ging. Dus bij thuiskomst lag er een dikke envelop te wachten... vol met stofjes en lintjes. In het pakket zaten maar liefst 15 lapjes vintage stoffen die mooi met elkaar matchen. En naast die leuke lapjes ook nog wat bijpassende lintjes en een grappige applicatie van een uil. 
Wat ben ik daar ontzettend blij mee. 
Dank je wel, Sylvia! Als ik er iets leuks mee heb gemaakt, laat ik het je weten...

You Might Also Like

12 reacties

  1. Dat is zeker een heel mooi pakket. Ben benieuwd wat je er allemaal van gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk pakket om bij thuiskomst te vinden, zeg! Mooie stofjes en combinaties hoor, leuk om daar weer wat mee te verzinnen, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. BOFKONT!!!!!!!!!! Heel mooi allemaal!!!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwwww wat een super pakketje :D
    Proficiat !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie stofjes!!!
    Gr. DivaDaan
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is nog eens leuk om te winnen en het vindt bij jou vast een goede bestemming!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je gewonnen give away. Altijd leuk om op die manier zo'n lief pakketje in de bus te ontvangen.
    Alvast fijn weekend.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke give away heb je gewonnen....zag hem bij haar,maar helaas ben ik met stof/naaimachine minder handig ;-)Benieuwd wat oor moois je er zoal ooit mee maakt,maar dat krijgen we vast en zeker wel ooit te zien!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is boffen! Daar ga jij vast weer heel leuke dingen van maken. Ik ben benieuwd wat het wordt...

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd, daar weet jij vast wel raad mee.

    Groeten,

    Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gewoon lekker van genieten en mooie dingen van maken:))
    groet,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie