In de KNIPMODE

 
Daar ben ik weer... terug van weggeweest. En weg was in dit geval onze vakantie in Kroatië en Oostenrijk. Heerlijk in de zon, aan het strand met de voeten in het heldere water en lekker wandelen in de prachtige Alpen. Daar kunnen we weer een tijdje over nadromen.
Eerst de vakantiespullen opruimen, de was doen en van het oerwoud weer een aantrekkelijke tuin maken. Nog lekker nagenieten van het mooie zomerweer en... weer regelmatiger bloggen natuurlijk. De komende dagen zal ik wat leuke dingen laten zien die ik heb gemaakt of die er in mijn lange afwezigheid zijn gebeurd. Zoals dit... 
Tussen de stapel vakantiepost lag ook de nieuwe Knipmode van Augustus. Met bloggers bijlage.... een leuk boekje met verschillende eenvoudig te maken mode en modeaccessoires van de redactie en verschillende bloggers. En ja hoor, ik sta er in! Met mijn geborduurde folklore ceintuur. Jullie hadden hem al een keer gezien, maar nu ook voor de lezers van Knipmode. Wat onwijs leuk en wat ziet de pagina er mooi uit. Ben er supertrots op! Dat is nog eens leuk thuiskomen.

Morgen meer leuke dingen....