ALPENHUT van vilt

november 28, 2014


Het hele huis staat op z'n kop. Overal in de woonkamer dozen met spulletjes uit de kasten. Uit de keuken en woonkamer. Nog een paar weken en dan is alles weer op orde. Wat kijk ik daar naar uit!


De keuken is vorige week geplaatst. Het plaatsen ging snel, maar daarvoor en ook daarna is nog het nodige werk verricht. Rond het weekend is deze weer helemaal klaar. 


Maar intussen is ook de schilder weer begonnen aan de laatste klussen... plafond en vloer in de woonkamer. En zelf heb ik ook al wat potten verf in vrolijke kleuren in de handen gehad. Alles loopt lekker door elkaar, maar gelukkig wel volgens planning. Heb straks echt weer een droomhuis!


De enige plek in huis waar ik nog kan zitten, is achter de computer. Daar bedacht ik een lief berghutje van vilt voor in de kerstboom. Of aan de kast. Een klein project, leuk om te maken. Ook een soort droomhuis, zeg maar...


Wat je nodig hebt zijn wat restjes vilt, borduurgaren, pailletten en vulling. En niet te vergeten zo'n leuk Tiroler lintje! En het patroon? Dat deel ik graag met jullie. Je kan het hier vinden. Ga ik nu snel weer even kijken bij de klusmannen. Tijd voor koffie... 


Fijne dag en alvast een fijn weekend!

You Might Also Like

17 reacties

  1. wat leuk, wat leuk...dank voor het patroontje! En succes met de keuken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super ! Dank je wel voor het patroon, ik heb het al geprint !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt, vooral die details zijn leuk gevonden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat ontzettend leuk. Ik ga proberen het huisje te maken en dan stuur ik hem naar vrienden die in de alpen wonen. Bedankt voor het patroon. Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh hoe fijn, dank je voor het patroontje !! Het is prachtig !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuk huisje, ik ga het zeker proberen! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf patroontje. Ik heb het opgeslagen! Dank je voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sterkte met de laatste "schilder" loodje en wat is je droomhuisje mooi geworden!
    Groetjes 10eke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een schattig huisje, dank je wel dat je het patroontje deelt! Ik weet niet of ik er nog aan toe kom, maar vind 'm wel érg leuk!! Succes met de verbouwing!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ongelofelijk mega schattig huisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dank je voor het delen ervan! Groetjes, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kunstwerkje. En ik ben heel blij dat ik hem ook kan gaan maken. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ondanks alle drukte hier nog tijd voor hebben. Super hoor. Bedankt voor dit hele mooie patroon. Ik heb vilt ook als hobby. Leuk ook als alternatieve kerstkaart. Nog succes met alle rommel in huis en dat alles maar snel weer op zijn eigen plekje staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een enorm mooi en lief huisje zeg!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie