HAKEN | 40 dagen, 40 vierkantjes

mei 09, 2017

Op 1 april 2017 ben ik begonnen aan een - voor mij - grote uitdaging.

100 Dagen lang een granny square haken. Iedere dag een vierkantje haken, elke dag een ander patroon. Vooral dat laatste blijkt een hele uitdaging, net als het dagelijks zoeken en schrijven van het patroon. Maar tot nu toe is het iedere dag gelukt jullie en mijzelf te verrassen met een nieuw haakwerkje. Inmiddels is nummer 40 ook afgerond. Nog maar 60 te gaan ;-)!

Op de homepage van mijn blog vind je de link naar de patronen, hoe je de draadjes van de vierkanten eenvoudig kan afhechten. Veel haakplezier!

You Might Also Like

6 reacties

  1. En iedere dag huppel ik naar de pc om het patroon te printen en het is mijn vaste theemomentje-met-square geworden! Dank je wel!
    vrolijke groet
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Francisca, wat een ontzettend leuke reactie. Daar doe ik het voor. Groetjes, Stéphanie

      Verwijderen
  2. Wat zijn ze leuk! Meedoen is me niet gelukt maar wat in het vat zit verzuurt niet. Hier móet ik een keer mee aan de slag. Leuk dat je dit allemaal deelt met ons.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mocht je ooit op zoek zijn naar een leuk patroon oor een granny, dan weet je ze in ieder geval te vinden ;-)

      Verwijderen
  3. Dit had ik volledig gemist tot nu toe. Wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een echte uitdaging bedacht. Iedere dag kijk ik met plezier naar het nieuwe vierkantje. Kan ik er eventueel met een kleine aanpassing een vierkantje van 10 bij 10 cm van maken, dan haak ik jouw vierkantje. Is dat niet mogelijk, dan zoek ik een alternatief vierkantje. Waarom 10 biij 10 cm? Omdat ik mijn vierkantjes na de 100 dagen doneer voor De Grootste Gehaakte Deken van de wereld.
    Zo dient jouw challenge ook nog dat mooie doel.
    Bedankt voor al het werk dat je in deze challenge steekt en voor alle patronen.

    Groetjes en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie