NAAIEN | Memory Deken Floor


Had ik je deze deken vol herinneringen al laten zien? In de afgelopen jaren maakte ik vele memoryquilts. Een dierbare deken gemaakt van de kinderkleding uit de eerste jaren. In dit geval de kleding van Floor. 

Haar mama gaf mij een grote tas met baby- en peuterkleding. Liet mij weten welke stukken heel dierbaar waren en welke ik zeker moest gebruiken. De overige kleding gebruikte ik om er een geheel van te maken. Deze sorteerde ik en verknipte ze tot lapjes. Na avonden knippen en naaien was dit het resultaat.

Een geschenk wat met de jaren dierbaarder zal worden!

Ben je ook nieuwsgierig geworden naar de andere dekens die ik al eerder maakte?
Kijk dan nog even hier

- - - - -

Inmiddels ben ik al weer aan een nieuwe deken begonnen. Dit keer een echte stoere jongensdeken voor Duuk. De lapjes zijn al geknipt uit zijn oude babykleding. Het naaiwerk kan beginnen!