Workshop Folklore vilt borduren

mei 03, 2014


Wat een heerlijke en gezellige dag heb ik vandaag gehad. De eerste workshop Folklore vilt borduren vond vandaag plaats. Met een volgeladen auto vol lapjes vilt en borduurgaren vertrok ik vanochtend vroeg richting Uden. Alles op z'n plaats gezet, de ruimte een beetje gezellig gemaakt en daar waren als snel de deelnemende dames. Wat een plezier gezelschap.


Na een verse kop koffie en een stuk taart zijn we aan de slag gegaan met kleuren en project kiezen. Daarna was iedereen lekker bezig. Allemaal met iets anders naar eigen smaak en kleur.  Intussen lekker kletsen en elkaar leren kennen, en hier en daar wat nieuwe steken uitgelegd. 


Natuurlijk was er ook even tijd voor een lunch. En wat een verrassing... Hetty had een gezonde en smaakvolle lunch voor ons gemaakt! Een heerlijke salade, witlofbootjes met garnalen en een aspergesalade met eieren van de eigen kippen en zalm. Zo lief... en lekker!


Wat een lieve dames, en wat een leuke dag. Iedereen is met een tevreden gevoel en mooi project naar huis gegaan. Fijn weekend allemaal!


Op 31 mei ( nog 3 plaatsen) en 21 juni zijn de volgende workshops. Ook zin om mee te doen?

You Might Also Like

12 reacties

  1. Wat geweldig om te merken dat je ideeen in de smaak vallen en het op deze manier te kunnen delen! Mooie resultaten, ziet er helemaal leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijne dat de dag zo geslaagd is geweest.
    Mooie dingen zie ik voorbij komen, vind het speldenkussen helemaal geweldig.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb zo'n hekel aan borduren... Maar wat een PRACHTIGE resultaten! Daar word je toch helemaal blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeeh zou ik ook graag eens doen, ziet er geweldig uit!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er ook heel gezellig (en lekker) uit. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook niet zo van het borduren....maar hier krijg ik toch wel de"ik wil ook"kriebels van....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dit er mooi en kleurrijk uit! Woh!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er echt heel gezellig uit! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Stephanie,

    Dat ziet er allemaal prachtig uit. En wat toevallig, ik heb net vilt gekocht omdat ik een effen kussen wou versieren. Jouw post zet mijn verbeelding in beweging.
    Heb je verder nog suggesties voor blogs/sites waar ik extra motieven kan zien?

    Nog een zalige zondag,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellige kleurrijke dag hebben jullie gehad en wat een prachtige werkjes lieve groet Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely projects!! Can you tell me what you use to cut the felt in such nice clean shapes?

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie