VIOOLTJE haken

Heerlijk... het is alweer maart. De lente is in zicht. In de tuin komen voorzichtig de sprietjes groen van de blauwe druifjes alweer boven en ook de narcissen lijken hun weg naar het voorjaar weer te vinden. Ik kan niet wachten tot alles weer in bloei komt.
Maar ook de afgelopen week ben ik heel blij geweest met al jullie vele bezoeken aan mijn blog en mijn pagina op Pinterest. Wat een super leuke reacties heb ik gekregen. Dat maakt het bloggen echt hartstikke leuk! En zo ontdek ik ook de leuke, inspirerende blogs van jullie! Dank voor al jullie reacties.
Om dat blije lentegevoel even vast te houden heb ik hier een bloemetje voor jullie. Of eigenlijk bloemetjes... het zijn gehaakte viooltjes. Doet ook een beetje aan Pasen denken, zo met dat geel en lila. En als bedankje voor jullie bezoeken... heb ik hier voor jullie een patroon gemaakt. Kunnen jullie ook de lente in huis halen! Een fijn weekend, Stéphanie