VIOOLTJE haken

maart 01, 2013

Heerlijk... het is alweer maart. De lente is in zicht. In de tuin komen voorzichtig de sprietjes groen van de blauwe druifjes alweer boven en ook de narcissen lijken hun weg naar het voorjaar weer te vinden. Ik kan niet wachten tot alles weer in bloei komt.
Maar ook de afgelopen week ben ik heel blij geweest met al jullie vele bezoeken aan mijn blog en mijn pagina op Pinterest. Wat een super leuke reacties heb ik gekregen. Dat maakt het bloggen echt hartstikke leuk! En zo ontdek ik ook de leuke, inspirerende blogs van jullie! Dank voor al jullie reacties.
Om dat blije lentegevoel even vast te houden heb ik hier een bloemetje voor jullie. Of eigenlijk bloemetjes... het zijn gehaakte viooltjes. Doet ook een beetje aan Pasen denken, zo met dat geel en lila. En als bedankje voor jullie bezoeken... heb ik hier voor jullie een patroon gemaakt. Kunnen jullie ook de lente in huis halen! Een fijn weekend, Stéphanie

You Might Also Like

10 reacties

  1. Ahh wat een schattige bloempjes zeg. Bedankt voor het patroon, op dit moment heb ik genoeg ander haakwerk liggen wat nog af moet, dus ik heb nog genoeg te doen. Wel waag ik me binnenkort aan je kroon. Leuk voor 30 april.
    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi en bedankt voor je leuke patroon, ga er meteen een aantal maken!!
    Je bent een bezige bij.
    Gr. Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat maak je toch mooie dingen . . .ik wordt er helemaal blij van. Prachtige viooltjes, en bedankt voor het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook bedankt, Stephanie. Ik heb je nog maar net ontdekt, maar ben al een grote fan van al je kleurige creaties! Ik weet niet of ik het viooltje ga haken, maar ik pin graag een foto. Dat vind je wel goed, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I've just come over from Erika's Craft Corner. You have a fantastic blog and love the patterns. I can't wait to read more of your posts over the weekend. Take care. Chel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Stephanie,
    Wa een supe leuk blog heb jij! Vol met inspiratie daar word ik vrolijk van! Ga je volgen hoor.
    Groetjes, Corine
    Wien-artfabrics.blogspot.com
    Wien-art.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beste Stéphanie, wat een super leuke viooltjes. Ik wil ze heel graag maken, maar als ik op de link klik krijg ik een breipatroon voor hartjes. Zou ik het viooltjespatroon kunnen krijgen? Mijn e-mailadres is meentje@hotmail.com. Alvast heel erg bedankt!

    Groetjes Germaine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi, wat een prachtige viooltjes! Kun je mij het patroon toesturen! Dank je!
    Mijn email adres is syfke@hotmail.com.

    Groeten José

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben op zoek naar een haakpatroon van een viooltje. Deze zijn erg mooi ! Maar ik kan het patroontje nergens vinden. Ik zou heel graag het patroontje willen.
    sandradekruijf@ziggo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Stephanie, ik zou echt super graag het viooltje willen haken, zou je mij het patroon toe kunnen sturen? groetjes Anouk anoukhermanides@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie