STASH BUSTER challenge - 1

Ik heb weer iets ontdekt... een STASH BUSTER Challenge en wordt georganiseerd door Ana en Linda (Linda's Crafty Corner). Ofwel, laat aan andere bloggers zien wat je maakt van jouw restjes wol en katoen. Van de gebruikte wolletjes tot aan het eindresultaat.


Aangezien ik genoeg draadjes, restjes en bolletjes in huis heb is deze uitdaging wel iets voor mij. Ben toch al regelmatig met haak- en breinaalden in de weer ben, dus waarom ook niet. Sinds kort zijn de bollen netjes op kleur en materiaal in kartonnen dozen van de Aldi opgeruimd. Het lijken net houten kratjes, zien er geinig uit en zijn stapelbaar. Ideaal! En je kan de toren zo hoog maken als je zelf wilt. Oh nee, met deze challenge is het juist de bedoeling om de toren met wol weg te werken... haha!
Uit mijn voorraadje wol en acryl heb ik wat kleuren gekozen om mee te gaan breien.  Het zijn in ieder geval lekker frisse lentestreepjes en ideaal voor restjes wol.Het blijft nog even een verrassing wat het gaat worden. Maar als het af is, zijn jullie de eerste die het zien!