TIROL in Vlaanderen

november 09, 2013

Het is wel weer even omschakelen. Zo zit je dagelijks in een ritme om aan het boek te werken, en zo heb je opeens 'niets meer te doen'. Dat is natuurlijk niet helemaal waar, maar het is toch een soort gat waar je in valt. Gelukkig liggen er nog een paar opdrachten waar ik me nu verder op kan uitleven.


De lapjesdeken voor Isa begint al aardig vorm te krijgen. En zo maakte ik ook weer wat nieuwe Tiroler hartjes voor Bie uit België. Ze zijn allemaal verschillend van kleur. De sleutelhangers worden gebruikt als giveaways voor een Tiroler party, leuk idee toch? Ben meteen aan de slag gegaan met andere projectjes in deze sfeer. Ook voor de kerstmarkten waar ik binnenkort aan zal deelnemen. Daarover later meer.

Tiroler hartjes naar België, made in Holland. Is dat niet geinig?
Fijn weekend allemaal!

You Might Also Like

21 reacties

  1. naah wat enorm gaaf die kleuren zijn geweldig bij elkaar
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig die hartjes!! Je boek wordt ongetwijfeld erg mooi, ik zie er naar uit. Dat even in een soort van gat vallen herken ik, als ik veel gewerkt heb en dan vrij ben, waar ik me natuurlijk erg op verheugd heb, is het soms erg lastig overschakelen naar in een lager tempo bezig zijn. Fijn weekend, groetjes, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn die hartjes leuk. Geweldig verzonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die hartjes zijn prachtig!!! Jammer dat we nog zo lang moeten wachten op je boek! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Creaties waar je zeker vrolijk van wordt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Ik vind je werk altijd supervrolijk. Geweldig als je dat zo kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke hartjes!
    Leuke kleurtjes zo!
    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zullen de gasten van de Tiroler party blij zijn met deze sleutelhangers.
    Origineel idee alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk die Hollandse Tiroler hartjes die naar België gaan hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De hartjes zijn echt Tirol! Enorm leuk gemaakt. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. HayHay!
    Wat een mooie variatie!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie