En dit is 'm dan... mijn EERSTE BOEK!


Het is nog altijd een beetje stil aan deze kant. Het griepvirus had alle activiteiten even stilgelegd. Zelf de haaknaald bleef in de mand en de naaimachine stond stilletjes op tafel. 

Alle energie was de afgelopen weken weggestroomd. Maakte nog wel wat projecten... maar niets af. Niet gelukt, verkeerde kleuren, niet de moeite waard om te laten zien.... Pfff, het wilde gewoon niet goed lukken allemaal. Teveel andere dingen aan mijn hoofd die energie opslurpten.


Maar er is weer een lichtpuntje. Van de week ontving ik van mijn uitgever een catalogus met de nieuw te verschijnen boeken voor 2014. En mijn boekje staat erin. Het eerste bewijs dat het nu echt gaat gebeuren! Tijd om het ook aan jullie te presenteren.


En na een beetje speuren op internet kwam ik hem ook al bij verschillende (internet)boekhandels tegen. In Nederland en België. Jee, dat is raar. Zie ik opeens overal mijn naam staan. Als een echte auteur! Je kan hem zelfs al hier reserveren.


Dat geeft weer nieuwe energie om weer echt leuke dingen te gaan maken. 
Dus hup, haaknaald in de hand, goede kleurtjes uitzoeken en aan de slag!