Een dag met de FOTOGRAAF

november 06, 2013


De afgelopen weken heb ik niet stil gezeten. Ook al kan ik me voorstellen dat jullie dat wel dachten... mijn berichtjes kwamen minder frequent. Maar daar gaat nu weer verandering in komen. De projecten voor mijn boek FOLKLORE MET FLAIR zijn afgerond. 20 Handwerk ideeën bedacht en uitgevoerd. De werkbeschrijvingen heb ik uitgewerkt, evenals de illustraties en patronen. Nu het belangrijkste nog, voordat als naar de vormgever wordt gestuurd... de foto's.


Gisteren was het dan zover. De fotograaf kwam bij mij thuis om alle knutsels te fotograferen. Sfeerfoto's en mooie details waarop goed te zien is hoe alles in elkaar is gezet. Het leek wel een mini fotostudio! Overal stonden lampen, lagen elektriciteiten snoeren, stonden koffertjes met lenzen en andere apparatuur. En daartussen mijn projecten en accessoires die erbij op de foto moesten. Hier en daar wat meubels verschoven of decoratie van de muur. Kortom een chaotische en spannende dag om alles zo goed mogelijk vast te leggen en het hele huis overhoop. Overal lag of stond wat.


Maar goed, alles is inmiddels weer opgeruimd en ik heb een goed gevoel over het resultaat. 
Wacht nu in spanning af tot de fotograaf zijn beelden ter goedkeuring door stuurt. Spannend! 

Oh ja, Folklore met Flair verschijnt 1 maart 2014.

You Might Also Like

24 reacties

  1. Wauw! Dat ziet er veelbelovend uit! Spannend hoor! Succes! Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, dat ziet er professioneel uit zeg!
    Ben benieuwd naar het resultaat :-)

    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gohhhhhhh! 1maart? Nog zoooooooo lang wachten??? Dat wordt moeilijk!
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow wat stoer joh! Inderdaad niet te doen zo lang wachten...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat spannend!! Je hebt toch al eerder ook foto's gemaakt?? Ik vind het er zo gezellig uitzien allemaal; ik kijk uit naar het kleurrijke ideeën- en inspiratieboek van je!!
    Succes met wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, dat was voor de cover... die is al eerder opgemaakt. Nu hebben we de rest van het boekje gefotografeerd.

      Verwijderen
  6. Kan niet wachten! Heel leuk en gefeliciteerd! Mag je trots op zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooooooooooooooooooooo ik krijg er zelf de kriebels van wat kei gaaf

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoor! En ontzettend veel werk...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Stephanie,
    Wat spannend zeg, je eigen boek is nu zo'n beetje klaar. Dat moet wat geweest zijn, al die fotografen over de vloer... Heel veel succes met wachten tot maart...
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAT!!!!! Zoooooo lang nog wachten !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De datum staat genoteerd hoor! Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk...ben zeer benieuwd...maar duurt nog wel lang hoor...maart 2014:)
    Vind jouw folklore projecten echt geweldig!
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk zeg, ik ben zó benieuwd! Voor mij maar goed dat het nog even duurt. Ik heb net een paar boeken aangeschaft en moet nu eerst weer even sparen... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. HayHay!
    Dit ziet er fantastisch en veel belovend uit! Ben ook heel benieuwd naar het boek!
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. k ben heeeeeeel benieuwd, ik hoop zo dat je tirolerhartjes erin staan. Je maakt van die geweldige leuke dingen. Succes! groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie