Een blik in het boek..

januari 22, 2014


Even dacht ik na zo'n heerlijk weekend ontspannen de week in te kunnen gaan. Maar nee hoor, het echte werk roept alweer. Hier een afspraak, daar een opdracht, workshops in het weekend... Gelukkig heb ik aan het boek niet veel werk meer. Maar de uitgever des te meer. Het boek ligt na verschillende correctierondes nu bij de drukker, de eerste contacten naar tijdschriften en beurzen zijn uitgezet. Wordt een spannende tijd. Nog zo'n anderhalve maand en dan ligt het eerste exemplaar in de winkel. 

Mocht je niet zo lang kunnen wachten, dan krijgen jullie in dit inkijkexemplaar (even klikken) vast een voorproefje.... En?

You Might Also Like

34 reacties

  1. Wat een mooi vrolijk boek is het geworden! Ziet er aantrekkelijk uit.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg! En wat een mooie foto's! Gefeliciteerd met het resultaat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig zeg! Ik verheug me er enorm op. Jij vast ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil nog meer zien en kan niet wachten tot het in de winkel ligt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jamajamajama! Door dat inkijken heb ik er nog meer zin in! En ben nu nog ongeduldiger!
    Schitterend wordt dat boek! Super om naar uit te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er geweldig uit, jammer dat we nog zo lang moeten wachten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er prachtig uit! Echt zin in. Gereserveerd bij Bol, te fijn om het lekker thuis te krijgen. Inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er fantastisch uit! Echt een kleurenbom!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet dat er lekker kleurrijk uit zeg. Daar word je echt blij van

    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf,het ziet er heel kleurrijk uit,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een boek om blij van te worden!
    Groetjes,
    Lineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk boek! Het stond al ongezien op mijn verlanglijstje door alle leuke dingen die op je blog voorbij komen, maar nu ben ik nog enthousiaster geworden. Ik kijk uit naar maart!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig boek! Heerlijk vrolijk gekleurd!
    Groetjes, Jonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohh wat een vrolijkheid zeg!
    Wordt al helemaal blij van dit voorproefje...........laat staan als het boek er is :)
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk! Zet het meteen op mn wensenlijstje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk, mooie foto's goed gestyled! Zeker een die ik ga kopen...Je maakt mooi dingen en inspireert me. Ik ga zeker ook je omslagdoek uitproberen en mijn dochter gilt om je laatste muts. hh (in naturel tinten) dus voorlopig nog zat te doen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oooo prachtig zeker een boek op mijn wenzen lijstje of eigenlijk Die ga ik zeker kopen :) Superrr liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig, zo vrolijk met al die kleuren, dit boek komt echt in mijn boekenkast... straks :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Congratulations! I wish you much success.

    Sheila
    http://sheilazachariae.blogspot.com/2014/01/diy-shawl-pin-with-buttons.html

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind het echt super leuk en mooi geworden! En ik hoop dat het op tijd van de drukker is, zodat ik het tijdens de Creatieve Hobby- en Handwerkdagen in Den Bosch kan verkopen :-) Heb nu al zin om voorbeelden te maken ter promotie van het boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het ziet er echt fantastisch uit. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met dit mooie boek! Het ziet er prachtig en kleurrijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Proficiat met je boek. Het wordt een topper! Ik hou vooral van de kussens.

    Groetjes
    Patricia x (pats-ditjes-en-datjes.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super fleurig! Als je daar niet blij van wordt, dan begrijp ik het niet meer..... ben heel benieuwd naar de andere bladzijden!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. In dat boek wil ik wel even rustig bladeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw!!! Dat ziet er veel belovend uit!
    Ben heeeeeel benieuwd naar al het moois in het boek!
    Ik zet m vast op mijn verlanglijstje :-)
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super leuk! ziet er goed uit! Groetjes Lisanne

    draad en praat

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dag Stéphanie,

    Een hele hele dikke proficiat.
    Het inkijkexemplaar belooft!

    Echt een hebbeding, dat boek van jou. En zoveel mooie kleuren, helemaal mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh wow wat een prachtig boek! Ik hou van de folklore stijl, ik moet meteen aan de brandweer rode omslagdoek denken die ik bij Ambela kocht. Ik volg je al langer, maar kom hier veel te weinig. Gefeliciteerd met dit prachtige boek! Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super dat het over zo'n anderhalve maand echt uitkomt!
    Lijkt me een heel fijn boek dat ik zeker zal aanschaffen.
    Net als Susan "volg" ik je al een tijdje maar kom er niet aan toe om alles in mijn TL te lezen;)
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie