Haken in TIROLER stijl

januari 11, 2014


Eerder heb ik het al gedaan... inhaken met verschillende kleuren. Maar het is alweer even geleden en een dergelijk project stond alweer een tijdje op mijn to-do lijstje. Net als wat meer folklore projecten. Waarom niet combineren?


Daarom ben ik aan de slag gegaan met een nieuwe iPad hoes in Tiroler stijl. Wat bolletjes katoen bij elkaar gezocht en aan de slag dan maar. Na 4 avonden is dit het resultaat. Nog niet af, maar het vordert dan ook veel minder snel dan het haken van bijvoorbeeld de deken. Door de dubbele draad wordt de hoes wel stevig. En wat leuk om te doen, die patronen. Als de hoes af is, laat ik hem jullie zien...


Fijn weekend allemaal.

You Might Also Like

31 reacties

  1. waar haal je die ideetjes toch altijd!!! en de tijd....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. great work!!!love the motifs and colors used!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt dat mooi!! Prachtige kleuren en motieven! Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee, dat ga ik ook uitproberen, maar niet zo groot project hoor, erg leuk en knap van je... fijn weekend. Groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig patroon, ben benieuwd naar het resultaat.
    Nog een fijn weekend,
    Martine
    Homemade and more

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat word prachtig,huh ik dacht dat ik al een reactie had achter gelaten op deze post,ehmm ik doe denk ik weer veels te veel tegelijk dat ik het niet meer weet,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh zeg, ziet er nu al zo mooi uit! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de hoes erg mooi! Jij ook een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee! Heb je het motief zelf bedacht?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat ontzettend mooi! Ben onder de indruk wat zou ik dat ook graag willen leren.
    komt hier ook een uitleg van op je blog?
    trouwens ook nog complimenten voor je blog, altijd zo mooi en inspirerend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het heel mooi. Ik lees dat je met een dubbele draad haakt? Zelf heb ik me nooit gewaagd aan zo'n motieven omdat ik ervan uitging dat je telkens moest af- en aanhechten. Maar dat doe jij dan niet als ik het goed begrijp?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, ziet er te gek uit! ga ik ook een x proberen! Echt een goed idee! Groetjes Lisanne

    www.draadenpraat.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat gaaf...en daar dan een hele trui van of een vest met van die echte tiroler knopen...wow

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, dit is wel erg mooi!!!! Werk je met een eigen patroon of komt dit uit een boek of website?
    Ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat maar zal vast en zeker prachtig zijn.

    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat ziet dat er geweldig mooi uit. Leuk die motiefjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ziet dit er weer mooi, en ingewikkeld uit !! Prachtige patronen . .

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk zeg. Haak je de andere draad steeds mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind ´m nu al prachtig!
    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh! Dank Uw Well ! Merci beaucoup! So lovellly to my eyes!
    I wish to learn this yechnique.
    I will follow the evoltion of your works with pleasur and much interest. Merci, Dank Uw well, so joli!
    FleurBelge

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een klus, maar wat wordt het mooi!
    En je tochtstopper, die kleuren vind ik zo mooi, ook van de kast die op de foto staat...

    Fijne week alvast!
    Groetjes, Miriam
    ('t Bezige Bijtje)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dag Stephanie,

    Ik zie hier voor het eerst dat je met haken ook jacquard kan maken, net zoals met breien.
    Dat is helemaal nieuw voor mij.
    Jij inspireert me,
    ik probeer het zo snel mogelijk zelf.

    Het is supermooi, zeker zo tirolerig!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, respect! Je hebt zo te zien alleen vasten gehaakt? Dat is het mooiste, maar ook het pittigste (vind ik). Ik heb nog een partij katoentjes liggen om met een projectje te starten, maar elke keer kies ik toch voor iets anders, omdat ik het best belastend vond voor mijn handen. Maar ik haak ook erg strak en bijt me altijd teveel vast in een project...
    Heel veel succes! Ben benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie