Workshops

maart 22, 2014


Het was weer een bijzondere week. Een vrolijke week waarin er weer veel kleur op tafel kwam. Een week met diverse workshops aan verschillende groepjes dames. Zo gaf ik haakles aan beginners, maar leerde ook patronen te lezen en ingewikkeldere steken aan gevorderden. Van bloemen en granny squares tot vrolijke pinguïns en het begin van omslagdoeken. Een gevarieerde week waarin ik vrolijk met de deelnemers meehaakte. Zelfs een gezellige groep collega's met pasgeboren baby. Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen :-)...


Naast de haaklessen gaf ik ook een workshop vilt borduren. In de stijl van Folklore met vilt. De tafel lag vol kleurige lapjes vilt, lintjes, borduurgaren en kralen. Het leek wel een snoepwinkel. Het zag er zo vrolijk uit. Ieder in haar eigen favoriete kleurencombinatie, ieder in haar eigen stijl. Het was een gezellige week en ontzettend leuk om te doen! Smaakt naar meer....

En niet te vergeten... ik ontving deze week een heel lief zelfgemaakt cadeautjes van Caroline. Morgen laat ik zien wat het was. Dank je wel, Caroline!

You Might Also Like

13 reacties

  1. Wow wat een drukke, maar heel gezellige week! Fijn weekend, Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er geweldig uit!! Jammer dat je zo ver weg woont, zo'n workshop ziet er erg leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me leuk zo een vilt workshop. Leuk materiaal en zo vrolijk. Helaas woon je te ver weg.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt als een heel gezellige week. Voor nu een fijn weekend.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt leuk dat werken met vilt maar met naald en draad ben ik niet zo handig. Vrolijke kleurtjes. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Stephanie, geef je de workshops vilt borduren vaker? Ik heb zin om mee te doen, maar zie deze workshop niet in het overzicht staan. Groeten, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend leuk! Ik heb vandaag je boekje gekocht, ze hadden er bij ons zelfs drie op voorraad! Ben blij met zoveel inspiratie, wij knutselen vrijdag met de buurvrouwen en kletsen ondertussen heerlijk bij. Komende week lekker met vilt aan de gang. Ik heb zelf altijd inspiratie genoeg maar de meeste dames willen graag vanaf een voorbeeld werken, vandaar dat ik het boekje heb gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vond het erg leuk om haakles van je te krijgen, genoeg geleerd om voorlopig flink 'aan de haak' te kunnen :-) met beestjes, tassen, omslagdoeken, granny's....en wie weet wat nog meer, dankjewel! Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your blog is such an inspiration! I'm sorry I live to far away to come to your workshops :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Para mi es un enorme placer para mi vista, mi alma, pasar por este blog, me gusta mucho ver tan bonitos trabajos! Toda mi admiracion y mis felicitaciones. Un abrazo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk al die kleurtjes en leuk te lezen dat je workshops lekker lopen. Lieve groet Esther xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er zeker uit als een snoepwinkel, met al die kleurtjes en mooie materialen.

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie