Workshops


Het was weer een bijzondere week. Een vrolijke week waarin er weer veel kleur op tafel kwam. Een week met diverse workshops aan verschillende groepjes dames. Zo gaf ik haakles aan beginners, maar leerde ook patronen te lezen en ingewikkeldere steken aan gevorderden. Van bloemen en granny squares tot vrolijke pinguïns en het begin van omslagdoeken. Een gevarieerde week waarin ik vrolijk met de deelnemers meehaakte. Zelfs een gezellige groep collega's met pasgeboren baby. Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen :-)...


Naast de haaklessen gaf ik ook een workshop vilt borduren. In de stijl van Folklore met vilt. De tafel lag vol kleurige lapjes vilt, lintjes, borduurgaren en kralen. Het leek wel een snoepwinkel. Het zag er zo vrolijk uit. Ieder in haar eigen favoriete kleurencombinatie, ieder in haar eigen stijl. Het was een gezellige week en ontzettend leuk om te doen! Smaakt naar meer....

En niet te vergeten... ik ontving deze week een heel lief zelfgemaakt cadeautjes van Caroline. Morgen laat ik zien wat het was. Dank je wel, Caroline!