Veel VILT en ander leuks


Wat een heerlijke voorjaarsweek. De kinderen hebben vakantie, maar uitslapen is er niet echt bij. De hele week ben ik bezig geweest met het maken van DIY handwerkpakketten, passend bij de projecten uit het boek. Ook zijn de meters vilt binnen in de kleuren die in Folklore met Flair gebruikt worden.

Al deze spulletjes wil ik aanbieden in mijn nieuwe webshop. Jawel een echte Handwerkjuffie winkel waarin straks patronen en materialen komen in verschillende thema's. Maar jee, wat een werk! Nog nooit zoiets gemaakt en wat komt er veel bij kijken. Maar al doende leert men en de winkel, alhoewel nog lang niet klaar, begint al echt ergens op te lijken.


Komend weekend alle dozen met materialen en pakketjes een plekje in huis geven. Dat betekent - naast genieten van de heerlijke zonnige voorjaarsdagen - flink opruimen omplaats te maken. En natuurlijk verder de shop invullen en zorgen dat alles gaat werken.

Naast de Folklore met Flair DIY-pakketten lag er nog iets te wachten... Een leuke kaart met give-away patroon om straks op de Creatieve Hobby- en Handwerkdagen weg te geven als je mijn boekje koopt! Patroontje bedacht, kaart in elkaar geknutseld en op... naar de drukker. Nu maar afwachten of de postbode ze op tijd bezorgd. Vast!


Het patroontje heb ik zelf ook uitgewerkt. In verschillende kleuren. Het zijn kleine hartjes geworden, die je aan de sleutels, tas of cadeautje kan hangen. In je eigen favoriete kleuren te maken. Leuk met lintjes of pompons en kralen.


Zaterdag 8 maart om 18.00 uur zal ik samen met Sterre de winnaars bekend maken van de entreekaarten & workshops én het boekje Folklore met Flair. Tot dan, fijn weekend en lekker genieten van de zon!

(ps. Tijdelijk kan je mij niet bereiken via info@handwerkjuffie.nl, wel via s.haytink1@upcmail.nl...
Hoop dat dit zo snel mogelijk herstelt is...)