Volop ideeën



Vandaag een dag met volle wasmanden, stofzuiger en andere poetsspullen. Het was na de drukke weken nodig om eens flink de bezem door het huis te halen. Wellicht een beetje raar om het op zondag te doen, maar gisteren was ik ook alweer een dagje weg.

Een dag naar de vakbeurs in Duitsland... De eerste keer op in vakbeurs met de mooiste garens en stoffen. Heerlijk! Het is alsof je aan het winkelen bent, maar dan met de mooiste spullen en fantastisch gepresenteerd. Heerlijk ideeën opgedaan, contacten gelegd en mijn eerste orders voor mijn webshop geplaatst. Nog een paar weken wachten en dan liggen de eerste spullen op de stoep. Daarnaast heb ik zelfs aan een Amerikaanse standhouder mijn boekje verkocht (Handwerkjuffie goes to the USA!!!), was er ok ruimte om aan leuke workshops mee te doen... Ik maakte een armbandje van viltreepjes, een mini speldenkussen (of broche) in een dopje en een kleurrijke hanger met mooie lintjes. Een boeiende dag!

Oh ja, ik zou nog even mijn cadeautje van Caroline laten zien. Een leuke zelfgemaakte verpakking met 3 bijpassende waxinelichtjes en heerlijke chocola. Leuk om te geven, leuk om te krijgen...