Helemaal IBIZA!

maart 18, 2014


Het weekend is alweer even voorbij, gisteren begon het 'echte leven' weer. Een afspraak met een leverancier over reizende etalages bij boekenwinkels (komt dat even mooi uit ;-), en wat inkopen gedaan voor de koffiebonen tassen en mijn DIY pakketjes. Ook hing de advocaat weer aan de telefoon. Weg roze wolk.


Maar wat was het lekker om weer even te kunnen haken de afgelopen dagen. Zo'n heerlijk middel om weer even tot rust te komen en je gedachten over alles te laten gaan. En met die vrolijke kleurenmix waar ik nu mee aan de slag ben gegaan, blijft de positieve flow aardig op peil. Ben iets aan het haken in opdracht. En wat voor opdracht... echt leuk. Er is geen patroon, alleen wat plaatjes. Beelden die op televisie eens voorbijkwamen. Een uitdaging om met deze beknopte gegevens aan de slag te gaan, maar tot nu toe lukt het heel aardig. Het ziet er nu wellicht wat bont uit met zo'n 17 kleuren, maar het belooft iets moois te worden. Iets om te dragen op de stranden van Ibiza. Ik hou jullie op de hoogte!


You Might Also Like

15 reacties

  1. Ben benieuwd!! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt me nieuwsgierig.
    Het ziet er weer vrolijk uit, maar wat gaat het worden?
    Ik wacht met spanning op de foto's van het eindresultaat.
    En intussen veel plezier met het haken en maken.

    Groetjes,
    VanLiesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Stephanie,

    Je kent me, he? Helemaal gek van kleuren en één en al Ibizafan. Dat wordt gigantisch mooi. Heerlijk met zoveel kleurtjes kunnen haken. superveel plezier ermee.

    P.S. Mooi rood vogeltje (tweede obsessie van mij)
    We hebben blijkbaar dezelfde smaak.

    Fijne week deze week!

    Liefs
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf die kleutjes ik heb z'n idee wat het gaat worden :) , te gek en dat zonder patroon echt superrrr hoop dat de advocaat je helemaal van je roze wolk afgeblezen heeft, strekte lieve Stephanie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou, hij nog niet... maar kreeg wel een superlieve mail van de - onbereikbare - liefde van mijn leven. Kijk... toch weer op de roze wolk!

      Verwijderen
    2. nou ik vind die kleurtjes super mooi, en wil ook nog wat maken met veel kleuren, alleen ik kan niet haken dus doe ik het met breinaalden. misschien laat ik het ook nog eens op mijn blog zien. fijne week en groetjes, riet.

      Verwijderen
  5. me encantan los colores! dan vida y alegria! un abrazo guapa!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh heerlijk doet me aan een warm zonnetje op mijn huid denken,zingende vogeltjes,verfrissend lekker drankje erbij en go with the flow!


    liefs
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben heel benieuwd wat voor moois je aan het maken bent. Het wordt in ieder geval lekker fleurig.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk uitziende pagina!!
    Ik wordt volger!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooooh ik ben zo benieuwd naar het resultaat. Mijn zusje en ik zagen het ook in 'verliefd op ibiza' en hebben nog verwoed gezocht naar een patroon! Als je meer foto's hebt....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind de vestjes van de ontwerpster nog leuker, maar ik ben benieuwd hoe jouw creatie wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Stephanie, veel Ibiza haakplezier. Volgens mij wordt het een hele gaaf hesje....
    En als de advocaat weer belt gewoon even niet opnemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful colors, very cheerful.
    Joana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi, I love your blog, is beauty, I love the colors, I love your crochet, visit my blog too,hugs from Brazil.
    http://www.titacarre.com
    http://elo7.com.br/titacarre

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie