Folklore inspiratie


Ongeveer een maand geleden was het zover. Na lang wachten kwam mijn boekje Folklore met Flair bij de boekhandel te liggen. Heel veel leuke reacties via mail, blog en Facebook volgden. Voor jullie inspirerend, maar voor mij ook. 

Niet veel later werden de eerste foto's van jullie creaties doorgestuurd. Wat is dat leuk om te zien wat jullie er mee doen. Soms zo goed mogelijk nagemaakt, maar ook veelal eigen creativiteit gebruikt in toepassing van kleur of patronen gebruikt voor het maken van ander projecten. Ik ben trots op jullie en vind het geweldig om de foto's van jullie resultaten te zien en te delen.


Dank Paula, Esther, Stella, Mirjam, Jipbyjan, Simone en Evelien voor het delen van jullie foto's.

Heb je ook iets gemaakt, geïnspireerd door Folklore met Flair? Laat het mij dan weten. Je kan mij zaterdag 29 maart ontmoeten tijdens het Crea Weekend in Venray. Leuk als je dan iets meeneemt wat je hebt gemaakt. Of natuurlijk een foto delen via mail of Facebook. Dan plaats ik binnenkort ook jouw foto!