Folklore inspiratie

maart 28, 2014


Ongeveer een maand geleden was het zover. Na lang wachten kwam mijn boekje Folklore met Flair bij de boekhandel te liggen. Heel veel leuke reacties via mail, blog en Facebook volgden. Voor jullie inspirerend, maar voor mij ook. 

Niet veel later werden de eerste foto's van jullie creaties doorgestuurd. Wat is dat leuk om te zien wat jullie er mee doen. Soms zo goed mogelijk nagemaakt, maar ook veelal eigen creativiteit gebruikt in toepassing van kleur of patronen gebruikt voor het maken van ander projecten. Ik ben trots op jullie en vind het geweldig om de foto's van jullie resultaten te zien en te delen.


Dank Paula, Esther, Stella, Mirjam, Jipbyjan, Simone en Evelien voor het delen van jullie foto's.

Heb je ook iets gemaakt, geïnspireerd door Folklore met Flair? Laat het mij dan weten. Je kan mij zaterdag 29 maart ontmoeten tijdens het Crea Weekend in Venray. Leuk als je dan iets meeneemt wat je hebt gemaakt. Of natuurlijk een foto delen via mail of Facebook. Dan plaats ik binnenkort ook jouw foto!

You Might Also Like

8 reacties

  1. Leuk dat met dezelfde patronen zoveel verschillende dingen gemaakt kunnen worden. Ik geniet er graag van mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt lief dat je ons noemt :) je patroontjes inspireren mij enorm
    veel plezier morgen liefs Esther xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is ook zo'n schattig boekje. Ik word helemaal blij als ik er doorheen blader (van iets maken is nog niets gekomen). Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bedankt voor het geweldige boekje !! Geeft zo veel inspiratie !! Veel plezier in Venray !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog een toevoeging aan bovenstaande reactie ;)! Hartelijke groetjes !! Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk al die kleurtjes! Ben nu zelf bezig met een bont gekleurde deken...ook te zien op mijn blog www.lutjescorner.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk, daar doe je het toch voor, om anderen te inspireren!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk je eigen boekje en dat er al creatievelingen zijn die er mee aan de slag gingen,groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie