En de winnaars zijn...

maart 09, 2014


Waren jullie niet nieuwsgierig wie de winnaars zouden zijn van mijn boekje Folklore met Flair en de 2 entreekaarten inclusief workshop? Vast wel, en daar moesten jullie ook veel langer op wachten dan de bedoeling was.

Tot gisteravond kon je meedoen en het was de bedoeling klokslag 18.00 uur de namen in de kom te doen, grabbelen en meteen vertellen wie de gelukkigen zouden zijn. Maar het liep weer allemaal anders. Even langs mijn lieve vriendin geweest. Haar man had mijn webshop al  opgemerkt en ook de mankementen. Die ging hij wel even verhelpen (en dat is gelukkig ook gelukt!). Vriendinnetje lief maakte zich wat zorgen. Dus er werd een boterham gesmeerd en of ze nog iets kon doen. Nou ja, ik kwam eigenlijk een boomzaag halen om mijn boom te snoeien ergens komende week. 


Uiteindelijk stond ik eind van de middag met vriendinnetje lief, dochters en een superaardige en behulpzame buurman mijn boom te snoeien. Was inderdaad zo gedaan, maar heeft 2 jaar geduurd voordat ik de stap zette. Uiteindelijk heeft ze ook nog heerlijk gekookt en hebben we daar gegeten. En jawel, dat was één van de redenen dat het even op zich liet wachten. 

Oh ja... en dan nog iets... wat heb ik al veel reacties van jullie gekregen over mijn boekje. Echt zo leuk om te horen dat het in de smaak valt en dat jullie er vrolijk van worden. Echt superleuk om te lezen. Dank jullie wel, allemaal!

Maar hier komt de uitslag dan.... tatadatadaaaa..... de deelnemers via blog en Facebook zijn geprint, uitgeknipt en tot propjes gemaakt door dochterlief en haar vriendinnetje die kwam logeren. Aan deze dames de taak ieder een winnaar te kiezen en dat zijn geworden:

De winnaar van 2 entreekaarten voor de Creatieve Hobby- en Handwerkdagen in Den Bosch én een workshop folklore sleutelhanger maken voor 2 personen is:
Ilona Stet 
(by-ilona.blogspot.nl)

De winnaar van het boekje Folklore met Flair is:
Joke de Jong 
(elfi-jo.blogspot.nl)
(maar Joke, wil je mij nooit meer Haakjuffie noemen, want dat is echt iemand anders ;-)

Ilona en Joke... van harte gefeliciteerd! Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen. En ook al heb je niet gewonnen, misschien kom je toch naar de handwerkbeurs en zie ik jullie donderdag (bij YourZoap) of vrijdag (bij ByPetra) daar!

You Might Also Like

6 reacties

  1. Gefeliciteerd voor de winnaars! 'k Heb wel even gekeken gisteravond, maar dacht: De uitslag komt vast wel! Vandaag moest ik zelf dwarsfluit spelen en vanavond dacht ik er pas weer aan. :-)
    Veel plezier op de beurs!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh bummer het boekje was los te winnen, had ik nu toch maar meegedaan ;).
    Ik dacht al die handwerkdagen dat gaat me niet lukken om daar bij te zijn maar dat boekje van jou lijkt me super. Toch eens in een boekenhandel gaan snuffelen of er niet alleen maar haakpatronen in staan (ik kan namelijk niet haken ;) en het zit ook niet in mijn vingers :p) maar dat borduren met vilt lijkt me wel super.
    En naaien kan ik gelukkig wel!
    Van harte gefeliciteerd gelukkige winnaressen! Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet niet of je je gerealiseerd hebt bij het maken van het boekje, wat het kopiëren van de patronen kost. Om te vergroten tot 400% heb je vellen nodig van 7 (!) euro per stuk . Ik heb daarom alles gekopieerd, uitgeknipt, op een A4 vel geplakt en dat laten vergroten tot 400%. Dit om de ruimte op het vel zo efficiënt mogelijk te benutten. Je kunt moeilijk elke pagina laten vergroten tot 400%, dan ben je een kapitaal kwijt.

    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Corine, Dank je voor je reactie. Het nadeel van een klein formaat boekje is dat de patronen dan niet op (bijna) ware grote geplaatst kunnen worden. Het was de keuze tussen ware grootte en minder projecten of hoe het nu is geworden. Mijn voorkeur ging uit naar meer projecten, want dat maakt een boekje leuker, toch? Wel is dit een goede tip om ze zo efficiënt mogelijk te printen. Dank voor het delen!

      (Overigens is 7,- euro wel veel voor een kopie. Ik kopieer zelf regelmatig, maar dat heb ik nog nooit betaald...)

      Verwijderen
    2. Ik begrijp jouw keuze heel goedl, maar het is misschien wel handig om op je blog uit te leggen, hoe je zo voordelig mogelijk kunt kopiëren. De prijzen van de vellen zullen per winkel verschillen. Ik ben hier naar Multicopy geweest (veel keuze hebben we hier niet) en daar kan ik 400% vergrotingen alleen laten drukken op mega grote vellen. Het is poster formaat, waarschijnlijk A0. De vellen van jou zijn misschien kleiner? De 200% vergrotingen zijn op A3 vellen gedrukt en die kosten maar 0,24 cent per stuk.

      Verwijderen
  4. Winnaars gefeliciteerd met deze onwijs leuke give away!

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie