En de winnaars zijn...


Waren jullie niet nieuwsgierig wie de winnaars zouden zijn van mijn boekje Folklore met Flair en de 2 entreekaarten inclusief workshop? Vast wel, en daar moesten jullie ook veel langer op wachten dan de bedoeling was.

Tot gisteravond kon je meedoen en het was de bedoeling klokslag 18.00 uur de namen in de kom te doen, grabbelen en meteen vertellen wie de gelukkigen zouden zijn. Maar het liep weer allemaal anders. Even langs mijn lieve vriendin geweest. Haar man had mijn webshop al  opgemerkt en ook de mankementen. Die ging hij wel even verhelpen (en dat is gelukkig ook gelukt!). Vriendinnetje lief maakte zich wat zorgen. Dus er werd een boterham gesmeerd en of ze nog iets kon doen. Nou ja, ik kwam eigenlijk een boomzaag halen om mijn boom te snoeien ergens komende week. 


Uiteindelijk stond ik eind van de middag met vriendinnetje lief, dochters en een superaardige en behulpzame buurman mijn boom te snoeien. Was inderdaad zo gedaan, maar heeft 2 jaar geduurd voordat ik de stap zette. Uiteindelijk heeft ze ook nog heerlijk gekookt en hebben we daar gegeten. En jawel, dat was één van de redenen dat het even op zich liet wachten. 

Oh ja... en dan nog iets... wat heb ik al veel reacties van jullie gekregen over mijn boekje. Echt zo leuk om te horen dat het in de smaak valt en dat jullie er vrolijk van worden. Echt superleuk om te lezen. Dank jullie wel, allemaal!

Maar hier komt de uitslag dan.... tatadatadaaaa..... de deelnemers via blog en Facebook zijn geprint, uitgeknipt en tot propjes gemaakt door dochterlief en haar vriendinnetje die kwam logeren. Aan deze dames de taak ieder een winnaar te kiezen en dat zijn geworden:

De winnaar van 2 entreekaarten voor de Creatieve Hobby- en Handwerkdagen in Den Bosch én een workshop folklore sleutelhanger maken voor 2 personen is:
Ilona Stet 
(by-ilona.blogspot.nl)

De winnaar van het boekje Folklore met Flair is:
Joke de Jong 
(elfi-jo.blogspot.nl)
(maar Joke, wil je mij nooit meer Haakjuffie noemen, want dat is echt iemand anders ;-)

Ilona en Joke... van harte gefeliciteerd! Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen. En ook al heb je niet gewonnen, misschien kom je toch naar de handwerkbeurs en zie ik jullie donderdag (bij YourZoap) of vrijdag (bij ByPetra) daar!