Win entree & workshop Den Bosch

maart 01, 2014


We hebben er lang op moeten wachten, maar afgelopen week is het dan eindelijk verschenen... mijn boekje Folklore met Flair. Afgelopen week werden de eerste dozen met boekjes bezorgd... en wat denk je. Ben ik er zelf niet! Was even een paar dagen in de bergen... inspiratie opdoen en nieuwe plannen maken. Maar daarover morgen meer.


De berichtjes stroomden binnen via social media dat jullie - die de boekjes al gereserveerd hadden - hem ook hadden ontvangen. Wat leuk. Ik ben reuze benieuwd naar jullie reacties. Wel had ik van enkele al de vraag gekregen waar de grote lappen vilt gekocht zouden kunnen worden? Kan je daar lastig zelf aan komen? Geen nood. Vandaag heb ik vilt in de gebruikte kleuren binnen gekregen, samen met de andere materialen die veelal gebruikt worden in het boek. Komende dagen zal ik pakketten hiervan maken en in mijn kersverse winkeltje plaatsen. Hoef je de deur niet meer uit en vrijwel direct aan de slag. Net zo makkelijk... Maar nog wel een paar dagen geduld!


Intussen heb ik wel iets anders leuks. Binnenkort - van 13 tot en met 15 maart 2014 - zijn de Creatieve Hobby- en Handwerkdagen in Den Bosch. Vind je het leuk om mij te ontmoeten? 
Ik ben er zelf ook 2 dagen met de projecten uit het boek. En natuurlijk het boek zelf!

YourZoap - Donderdag 13 maart - 11.00 - 12.00 uur en 14.00 - 15.00 uur.
ByPetra - Vrijdag 14 maart - 11.00 - 12.00 uur en 14.00 - 15.00 uur.

Zowel YourZoap en ByPetra verkopen beiden het boek, de materialen die gebruikt worden in het boek en geven workshops in de stijl van Folklore met Flair.


En kijk eens wat ik ook nog in de brievenbus vond? Cadeau van ByPetra... een vrolijke kaart met....
 2 GRATIS entreekaarten voor de Creatieve Hobby- en Handwerkdagen!
En die mag ik namens haar weggeven aan één van jullie. Kan je samen met je vriendin, moeder of dochter komen. Je wint bovendien niet alleen de 2 entreekaarten, maar ook mogen jullie beiden dan zo'n ontzettend leuke workshop 'Folklore Sleutelhanger' t.w.v. 5,- euro per persoon volgen.

Weet je wat? Geef ik zelf een exemplaar van mijn boekje FOLKLORE MET FLAIR weg!


Wat moet je daarvoor doen? 

• Laat hieronder een berichtje achter waarom je graag wilt winnen.
• Je mag ook aangeven wat je wilt winnen.
• Je bent volger via Blogger, Facebook of Bolglovin'.
• Breng eens een bezoekje aan de gezellige (web)winkel van ByPetra :-)).
• Vind leuk & deel deze WIN-actie.

De 2 winnaars - van de kaarten&workshop én mijn boekje - worden zaterdag 8 maart bekend gemaakt.

You Might Also Like

69 reacties

  1. Gefeliciteerd met je boek, ziet er prachtig uit. Ik ding graag mee naar de vrijkaarten en de workshop, ben nog nooit op de Creatieve Handwerkdagen geweest, lijkt me geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je prachtige boek!!
    En ik ben benieuwd naar je verhalen over de bergen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh wat een heerlijkheid, naar zo'n beurs gaan. Na jaren thuis geweest te zijn, bij 4 kinderen , breekt nu de tijd voor dit soort uitjes aan. De jongste gaat bijna naar school en dan hoef ik niet altijd oppas te zoeken. Ik ben wild van vilt, maar heb jouw stijl nog nooit geprobeerd....daarom wil ik vooral voor de workshop gaan....heerlijk. En dat boekje...dat staat op de verlanglijst

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh wat een heerlijkheid, naar zo'n beurs gaan. Na jaren thuis geweest te zijn, bij 4 kinderen , breekt nu de tijd voor dit soort uitjes aan. De jongste gaat bijna naar school en dan hoef ik niet altijd oppas te zoeken. Ik ben wild van vilt, maar heb jouw stijl nog nooit geprobeerd....daarom wil ik vooral voor de workshop gaan....heerlijk. En dat boekje...dat staat op de verlanglijst

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Afgelopen week was ik jarig,en wat is er dan leuker om van mijn verjaardags geld zo'n mooi boekje te kopen....vrijdag kreeg ik het binnen...en ik blijf bladeren. Heerlijk al die inspiratie.....ik zou graag mijn vriendin verassen om samen naar den Bosch te gaan en de leuke workshop te volgen. Fijne zondag nog.
    Groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat gaaf dat je boek er is! Ik maak graag kans op de kaarten. Ik zou graag met de moeder van een vriendin gaan omdat ik daar tijdelijk heb mogen wonen. En wij beiden dol zijn op zulke dagen! Veel succes met je boek en fijne dag!
    Liefs Ivon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is je boek mooi geworden!! Ik word altijd zo vrolijk van al die prachtige kleuren.
    Ik zou dus graag winnen zodat ik je kan ontmoeten samen met een lief vriendinnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat zou dat leuk zijn om te winnen! Samen met mijn moeder, die ons de laatste twee jaar ontzettend heeft geholpen en gesteund, naar die leuke beurs gaan met als verrassing een toffe workshop volgen! En met als klapper op de vuurpijl.... je grweldige boekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat zou dat leuk zijn om te winnen! Samen met mijn moeder, die ons de laatste twee jaar ontzettend heeft geholpen en gesteund, naar die leuke beurs gaan met als verrassing een toffe workshop volgen! En met als klapper op de vuurpijl.... je grweldige boekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat het boek er is, ik ben echt heel benieuwd!
    De beurs lijkt mij een leuk verjaardagsuitje, want op 14 maart ben ik jarig. Ik waag heel graag een (verjaardags) kansje voor een dagje uit hoor, leuk! En By Petra heb ik bezocht op de creadoe, een prachtige kraam waar ik mooie lapjes, bandjes en perfecte spelden kocht. Een winkel die ik wel helemaal leeg zou kunnen kopen!
    Fijne zondag, Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Many congratulations on you book. It looks wonderfully colourful and inviting. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke spulletjes staan er in dat boek.
    die sleutelhangers zijn erg mooi!
    Ik zou het wel willen winnen en een workshop willen volgen,
    (ben natuurlijk ook nieuwsgierig wie Haakjuffie is)
    maar Den Bosch is nogal een eind uit de buurt......
    Ben nog nooit op de Creatieve Handwerkdagen geweest en als ik het zou winnen:
    maak ik er gewoon een gewoon een hele lange gezellige dag van met mijn dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk, je eigen boek! Heel bijzonder om het dan echt vast te hebben, niet? En wat een kleurrijke creaties staan erin, superleuk! Natuurlijk doe ik mee voor de gratis kaartjes, lijkt me en leuke beurs. En dan ook nog een workshop volgen...helemaal top!!
    Succes!!
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Naar de beurs gaan zit er niet in. Jammer, want het ziet er allemaal zo vrolijk en gezellig uit. Ik hoop datje er zelf nognet zo van geniet als wij, die je boek kopen of je verhalen lezen.

    Heel veel plezier op de beurs.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kleuren gebruik je! Ik ben nog maar pas volger maar ben nu al fan! Ik zou graag de kaarten voor de beurs winnen om samen met mijn dochter van 12 naartoe te gaan. Zij is ook erg creatief en houd ook van kleurtjes. Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het lijkt me een erg leuk boek. En de beurs daar wil ik dit jaar met een vriendin naar toe gaan dus ik maak graag kans op de kaartjes. Lieve groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Allereerst de felicitaties met je prachtige boek, ik heb hem direct besteld en al heerlijk doorgebladerd. Ik heb je gelijk bij mijn favorieten gezet, maar weet niet zeker of ik mij bij jouw volgers aangemeld hebt, ga ik nu direct naar kijken en doen. Ik zou graag 1 toegangskaart winnen, want ik ga met mijn man en die mag gratis naar binnen.
    Groetjes Marjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat een mooie give away en wat een geweldig boek. Het boek staat op mijn verlanglijstje maar het zal niet lang duren voordat het in huis is ;-) .
    Ik wil heel graag meedoen voor de kaartjes en de workshop, mijn zusje en ik roepen al jaren dat we naar de beurs willen gaan, maar het komt er steeds niet van, misschien dit jaar wel?
    Ik hoop dat je veel inspiratie hebt opgedaan in de bergen, jouw blog geeft mij weer veel inspiratie!
    Groetjes Gerbiene

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk!! Gefeliciteerd hoor, heel benieuwd naar de inhoud van het boek! De buitenkant ziet er in ieder geval veelbelovend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met je boek. Iets om trots op te zijn.
    Zou graag een kansje willen wagen voor het boek, want alleen al van het doorbladeren moet je toch helemaal vrolijk worden.
    Al die heerlijke kleurtjes!
    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat een leuke give-away. Ik ben zeer benieuwd naar je boek! Ik wil heel graag winnen en jou dan eens echt ontmoeten en niet naast je staan bij een kraampje en dan achteraf bedenken dat het jij het was....;) Duimen maar.
    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat is het een vrolijk boek geworden. Ik ga hem zeker bestellen. Ik zou het geweldig vinden om naar de beurs in den Bosch te kunnen en om zo,'n leuke workshop te doen bij Petra. Het lijkt me leuk om weer nieuwe technieken te leren met vilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat ziet het boek er vrolijk uit, die gaat zeker op mijn verlanglijstje.
    Ik doe graag mee voor de kaartjes en zou dan mijn vriendin mee nemen die me nu het even niet lekker gaat zo door dik en dun steunt en waar ik altijd even binnen kan lopen voor een bakkie thee.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hieperdepiep Hoera!

    Ik wordt helemaal HAPPY bij het zien van al jou vrolijke gemaakte werkjes. Jou boek Folklore met Flair staat op mijn hebben-dingen lijstje. Maar dat zal bij dromen blijven, omdat ik gewoonweg niet de financiële middelen heb om het boek te kopen en er van te kunnen genieten.

    Een dag naar de Hobby- & Handwerkdagen is voor mij een gezellig uitje, maar jou boek is voor mij al een heel bijzonder cadeau.

    Creatieve groeten van Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik heb de kaartjes al binnen voor de beurs, maar een leuke workshop gaat er wel in :-)
    Ik kom zeker in Den Bosch je boek bewonderen en wellicht neem ik er een mee... Tot vrijdag de 14e.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik word helemaal vrolijk van de kleuren en motieven van je blog. Ik heb mijn vriendin uitgenodigd voor de beurs en we hebben veel zin in een dag inspiratie en gezelligheid. Folklore met Flair staat boven aan het verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig geworden! Gefeliciteerd hoor! Dat moet wel heel speciaal voelen om je eigen boek voor je neus te hebben.
    Samen met mijn moeder en zusje ben ik al naar de handwerkbeurs in Zwolle geweest. Je boek zou ik echter wel graag willen winnen! Hoewel ik hem zelf ook graag wil hebben, hoop ik dat ik hem win voor mijn zusje. Die kan wel even wat leuks gebruiken..
    Heel veel plezier de komende periode!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Met een lieve vriendin die net haar vader heeft verloren een dagje weg, dat zou geweldig zijn! Ik ga graag voor de kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. i love your blog - it always makes me smile and inspires me- i wouldn't be able to come to your workshop as i live in london, but would love to win your book. you are an inspiration. jo
    etsy.com/shop/thespannerworks

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Proficiat met jouw boek ...super...ik doe heel graag mee voor de entreekaarten want ben er nog nooit geweest ....staat wel op de planning voor dit jaar ....is een eind rijden voor mij,maar wil nu wel eens graag naar die beurs ....dus duimen omhoog

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gaaf zeg, je eigen gemaakte boek in de winkels en op de beurs. Van harte gefeliciteerd!
    Ik wil graag meedoen voor jou mooie boek, de voorkant ziet er al uit om van te smullen! Dat wordt een echt feestje om door heen te bladeren. Kan niet wachten tot het 8 maart is..
    Fijne dag verder!
    Groet Els

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Als je mijn blog ziet, begrijp je dat ik een fan ben die graag met je kennismaakt!!!quiltsinuitvoering.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Fijn dat je genoten hebt van een paar dagen eruit. En wat leuk dat je boekje uitgekomen is! Ik laat mij altijd graag door jouw maaksels inspireren. Ik doe graag mee aan je give away voor het boekje. Den Bosch is iets te ver bij mij uit de buurt. :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hey wat leuk, allereerst gefeliciteerd met je prachtige boek.
    Even geleden heb ik al heel verliefd naar de sneak peek van je boek zitten kijken, het zal je dan ook niet verrassen dat ik dat graag willen winnen..

    <3 fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Het lijkt me geweldig om deze vrijkaarten te winnen, maar dan niet met vriendin, moeder of dochter, maar met mijn zus. Wij zijn sinds drie jaar non stop aan het freubelen en vooral het haakvirus heeft ons in de ban. Zelf heb ik jou vilten hartjes met plezier geïmiteerd.
    Den Bosch is wel een eindje uit de buurt, maar leuk om te combineren met een bezoekje aan deze stad.
    Jouw boek ga ik vragen voor mijn verjaardag, dat zit er binnenkort aan te komen (13 maart).

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik zou heel graag je boek willen winnen! Omdat deze er erg inspirerend uitziet en ik ervan overtuigd ben dat er leuke dingen in staan om te maken! Helaas kan ik dit jaar niet naar de beurs komen, anders had ik zeker vrijkaartjes gevraagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Vrijdag je boekje al gezien hiervan de handwerkwinkel hier in het dorp. Heb hem op mijn verlanglijstje staan. Het boekje is super leuk geworden, helemaal als je blog, top.
    Dus je snapt dat ik ook graag mee wil doen. Dan hoef ik niet helemaal te wachten tot Moederdag :-) en mocht ik winnen dan zijn de kaartjes en de workshop de kers op de taart.
    Heel veel liefs, Marlies
    T-jonge.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gefeliciteerd met je nieuwe boek. Ik wordt al helemaal blij vande voorkant, ben benieuwd naar de inhoud. Zal het boekje zeker aanschaffen of ik moet deze als give a way winnnen.
    Succes met je workshops .....

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Proficiat met het tastbare boek!
    Ik waag graag een kans voor het boekje. De creabeurs is helaas op mijn werkdagen....

    BeantwoordenVerwijderen
  41. De buit is binnen hoor.Ik heb je boekje van de week opgehaald bij de winkel. Heel leuk. De creadagen zijn op mijn werkdagen dus die kans moet ik voorbij laten gaan. Veel plezier. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Super nieuwsgierig naar dit vrolijke boekje... En zou het graag willen signeren in de braband hallen. ..

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Super nieuwsgierig naar dit vrolijke boekje... En zou het graag willen signeren in de braband hallen. ..

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gefeliciteerd met je boek. Ga het snel eens bekijken....wie weet als ik de kaartjes voor de creadagen win?? Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. En ik wil vooral winnen omdat ik heel veel leuke dingen met mijn beste vriendin wil doen! wij zijn samen aan de knutsel en dat is heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Gefeliciteerd met je boek. De cover ziet er heerlijk vrolijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat leuk een eigen boek. Ik ben zelf een groot fan van knutselen. Het helpt mij om van het eten af te blijven. Ik ben nu 51 kilo afgevallen mede door lekker mijn emoties om te kunnen zetten in creativiteit. Daarom lijkt het me leuk om naar de beurs te komen samen met mijn vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik zou heel graag willen winnen, omdat ik zo vrolijk van alle vrolijke ontwerpen wordt. En een beetje vrolijkheid kan ik momenteel zeer goed gebruiken.
    Veel succes voor je mooie boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hartelijk gefeliciteerd met het verschijnen van je boek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik doe niet mee met de giveaway.
    Ten eerste wil ik met veeeeeel plezier die tien euro betalen !
    Ten tweede ga ik echt niet wachten op,de uitslag, morgen bestel ik jet boek, zodat ik jet dinsdag al heb !

    BeantwoordenVerwijderen
  51. wat een mooi boek lijkt me dat, zoveel vrolijke en sprankelende kleuren! En ook ik ben dol op de tirolerstijl. het lijkt me dan ook super om je boek, met vrijkaartjes en workshop te winnen, dan ga ik samen met mijn zus

    BeantwoordenVerwijderen
  52. vrolijkheid straalt eraf zeg. mijn zusje woont in de richting van den bosch, haar verrassen met een zussen dag lijkt me super.
    succes met je boek al denk ik dat het geen probleem is.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat ziet je boek er mooi uit. Die Creatieve Dagen lijkt me erg leuk en gratis kaarten helpt me wel makkelijker over de drempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. jemig wat tof ook een kans om je boek te winnen ♥♥♥ den bosch zit er ff niet in helaas... maar ik waag een kansje hoor........mocht ik de gelukkige van de kaarten zijn dan trek nogmaals voor andere gelukkige :-) wat een gave foto;s zo met je boek zeg ♥♥♥ het is me toch heel bijzonder xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik heb het boekje al even in kunnen kijken .. echt superleuk!! en ik geloof dat ik het liefst naar Den Bosch kom .. kan ik meteen die leuke workshop volgen :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Gefeliciteerd met je boek! Ik zou graag wat eruit maken, en daarom doe ik graag mee met je actie. Ga zo door, ik kijk nl. altijd graag naar de dingen die je op je blog laat zien. Groetjes, Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik wil graag meedoen en het maakt me niet uit wat ik winnen vindt alles leuk en als ik vrij kaartjes win ga ik met mijn vriendin om haar een op kikkertje te geven in deze moeilijke tijd en anders maak ik iets moois uit je schitterend boek voor haar

    BeantwoordenVerwijderen
  58. I love so much from the dutch people, always really inspiring, that i have to have this book in my hands and share it for germany on my blog.
    ♥♥♥Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wat een mooi boek, ik lees al een tijdje je blog en word blij van al die vrolijke kleuren. met zo'n boek vol met mooi patronen zou ik weer een hele poos vooruit kunnen.
    Veel succes met al je andere ideeen.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Aankomende 9 maart word ik 50 jaar en wat denk je.....ik heb jouw boekje op mijn verlanglijstje staan! Zo leuk, zo vrolijk.Sinds een paar weken heb ik het handwerken weer opgepakt na jaren en wat vind ik dat leuk. Gelukkig is het net als fietsen je verleert het niet. En om nog meer inspiratie op te doen zou ik graag naar de beurs gaan.....!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. hallo creatieveling ik heb je super leuke boekje al gekocht kon niet langer wachten lees je blog ook altijd met heel veel plezier.
    ik zou heel graag vrijkaartjes willen winnen om samen met mijn creadochter indy naar de beurs te komen en jou live te zien,
    heel veel succes groetjes marielle hommel

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Oehh! Ik zou heel graag je boekje winnen! Want Den Bosch is een beetje ver weg voor mij en ik denk dat jouw boekje minstens zoveel inspiratie zal leveren.

    Groetjes!
    Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Den Bosch o jee dat is wel heel ver weg van Harlingen maar dat boek daar zou ik heel erg blij van worden. Groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Gefeliciteerd met je mooie boek.
    De beurs lijkt me leuk om te bezoeken, met een gewonnen kaartje helemaal leuk.
    Fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Mijn dochter en ik zijn pas begonnen met haken, wat al zo superleuk is. Ik hou van handwerken, maar mijn dochter heeft er pas sinds een poosje belangstelling voor. Wat zou het gezellig en inspirerend zijn als we samen naar de Creatieve Hobby- en Handwerkdagen konden gaan. Om maar niet te spreken over dat geweldig leuke boekje FOLKLORE MET FLAIR Wat knap van je, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Vanmorgen zag ik je boekje bij de kassa van de handwerkwinkel waar ik regelmatig kom. Ik heb hem meteen gekocht! Super mooi boekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Jammer, het lukt niet om me aan te melden!!! Maar via FB kan ik je ook volgen en zal het later nog eens proberen....
    Grtjs Addy

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Het is gelukt om volger te worden en nu zit ik binnen met dit mooie weer om jouw prachtig blog te bekijken.....
    Grtjs Addy

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie