Win entree & workshop Den Bosch


We hebben er lang op moeten wachten, maar afgelopen week is het dan eindelijk verschenen... mijn boekje Folklore met Flair. Afgelopen week werden de eerste dozen met boekjes bezorgd... en wat denk je. Ben ik er zelf niet! Was even een paar dagen in de bergen... inspiratie opdoen en nieuwe plannen maken. Maar daarover morgen meer.


De berichtjes stroomden binnen via social media dat jullie - die de boekjes al gereserveerd hadden - hem ook hadden ontvangen. Wat leuk. Ik ben reuze benieuwd naar jullie reacties. Wel had ik van enkele al de vraag gekregen waar de grote lappen vilt gekocht zouden kunnen worden? Kan je daar lastig zelf aan komen? Geen nood. Vandaag heb ik vilt in de gebruikte kleuren binnen gekregen, samen met de andere materialen die veelal gebruikt worden in het boek. Komende dagen zal ik pakketten hiervan maken en in mijn kersverse winkeltje plaatsen. Hoef je de deur niet meer uit en vrijwel direct aan de slag. Net zo makkelijk... Maar nog wel een paar dagen geduld!


Intussen heb ik wel iets anders leuks. Binnenkort - van 13 tot en met 15 maart 2014 - zijn de Creatieve Hobby- en Handwerkdagen in Den Bosch. Vind je het leuk om mij te ontmoeten? 
Ik ben er zelf ook 2 dagen met de projecten uit het boek. En natuurlijk het boek zelf!

YourZoap - Donderdag 13 maart - 11.00 - 12.00 uur en 14.00 - 15.00 uur.
ByPetra - Vrijdag 14 maart - 11.00 - 12.00 uur en 14.00 - 15.00 uur.

Zowel YourZoap en ByPetra verkopen beiden het boek, de materialen die gebruikt worden in het boek en geven workshops in de stijl van Folklore met Flair.


En kijk eens wat ik ook nog in de brievenbus vond? Cadeau van ByPetra... een vrolijke kaart met....
 2 GRATIS entreekaarten voor de Creatieve Hobby- en Handwerkdagen!
En die mag ik namens haar weggeven aan één van jullie. Kan je samen met je vriendin, moeder of dochter komen. Je wint bovendien niet alleen de 2 entreekaarten, maar ook mogen jullie beiden dan zo'n ontzettend leuke workshop 'Folklore Sleutelhanger' t.w.v. 5,- euro per persoon volgen.

Weet je wat? Geef ik zelf een exemplaar van mijn boekje FOLKLORE MET FLAIR weg!


Wat moet je daarvoor doen? 

• Laat hieronder een berichtje achter waarom je graag wilt winnen.
• Je mag ook aangeven wat je wilt winnen.
• Je bent volger via Blogger, Facebook of Bolglovin'.
• Breng eens een bezoekje aan de gezellige (web)winkel van ByPetra :-)).
• Vind leuk & deel deze WIN-actie.

De 2 winnaars - van de kaarten&workshop én mijn boekje - worden zaterdag 8 maart bekend gemaakt.