Nog even nagenieten!

maart 16, 2014


Vandaag een rustige dag en eindelijk na lange tijd de haaknaald weer ter hand genomen. Even bijkomen van een paar drukke, maar oh, zo gezellige dagen. Twee dagen ben ik in Den Bosch op de beurs geweest en wat een feest was dat. 

Vrijdag kwam ik iets later binnen en de eerste volger met nieuwe aanwinst in de hand zat al op mij te wachten om haar boekje te laten signeren. Zo ging het de rest van de dag weer door... teksten schrijven in de boekjes, op de foto met allerlei dames en weer allerlei ontmoetingen met bekende namen waar nu opeens een gezicht bij tevoorschijn kwam. Zo leuk! Ook de leukste verhalen heb ik gehoord, van mannen die haken tot inspirerende ideeën. En wat was het ook een plezier om met Karin, Petra en Paula bij te kletsen en samen te werken. Ik heb echt genoten.


Gisteren nog een gezellige haakles gegeven (Zulke leuke dames, zo lief!), snel boodschappen gedaan en de HobbyHandig bekeken (Had namelijk gehoord dat Folklore met Flair op de achterpagina staat!), de verjaardag van zoonlief gevierd en morgen weer over tot de orde van de dag. Nu nog even met mijn hoofd in de wolken en weer even lekker verder haken... 

Fijne zondag nog allemaal.

You Might Also Like

9 reacties

  1. Geniet nog maar even na. De foto's zien er jaloersmakend uit. Straalt gezelligheid en vrolijkheid uit. Jammer dat ik niet kon komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te zien straal je van oor tot oor in je geweldig leuke vrolijke outfit. Zekers weten dat het optimaal genieten was. Geniet nog maar even na. Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er erg gezellig uit! Maar kan me ook voorstellen dat je even moet bijkomen nu :)
    Groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er echt super gezellig uit!! En, zo klinkt het ook.
    Fijn dat je zo genoten hebt.
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HayHay!
    Super leuk en gezellige foto collage!
    Fijn dat het zo leuk was en nu lekker nagenieten :-)
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt heel gezellig allemaal, geniet nog even lekker na. En hartelijk gefeliciteerd met je zoon!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was heel erg gezellig en je bent een echte BN'er.
    Iedereen wilde met je op de foto en even een gezellig praatje maakte.
    Ik heb ook genoten dank je wel. En tot in Venray,
    Lieve groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh wat ziet dat er gezellig uit en wat was ik graag op je aanbod ingegaan,maar helaas...gisteren was dochterlief jarig en vandaag zat het gehele huis vol verjaardagsvisite voor haar.Fijn dat ik zo op deze manier toch lekker een klein stukje mee kan genieten! ;-) Overigens nog gefeliciteerd met je zoon!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om te lezen wat zo'n boek allemaal voor gevolgen heeft. Ik ben inmiddels ook de gelukkige bezitster van je boek en alleen er in kijken vind ik al leuk. Veel succes nog. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie