Nog even nagenieten!


Vandaag een rustige dag en eindelijk na lange tijd de haaknaald weer ter hand genomen. Even bijkomen van een paar drukke, maar oh, zo gezellige dagen. Twee dagen ben ik in Den Bosch op de beurs geweest en wat een feest was dat. 

Vrijdag kwam ik iets later binnen en de eerste volger met nieuwe aanwinst in de hand zat al op mij te wachten om haar boekje te laten signeren. Zo ging het de rest van de dag weer door... teksten schrijven in de boekjes, op de foto met allerlei dames en weer allerlei ontmoetingen met bekende namen waar nu opeens een gezicht bij tevoorschijn kwam. Zo leuk! Ook de leukste verhalen heb ik gehoord, van mannen die haken tot inspirerende ideeën. En wat was het ook een plezier om met Karin, Petra en Paula bij te kletsen en samen te werken. Ik heb echt genoten.


Gisteren nog een gezellige haakles gegeven (Zulke leuke dames, zo lief!), snel boodschappen gedaan en de HobbyHandig bekeken (Had namelijk gehoord dat Folklore met Flair op de achterpagina staat!), de verjaardag van zoonlief gevierd en morgen weer over tot de orde van de dag. Nu nog even met mijn hoofd in de wolken en weer even lekker verder haken... 

Fijne zondag nog allemaal.