Iets te vieren... Op de HIP EN HANDGEMAAKT markt

april 19, 2013

Jawel, het is tijd voor een klein feestje!
 Ik heb een uitnodiging gekregen om binnenkort op de Hip en Handgemaakt Markt te komen staan. In Arnhem. Wat geweldig leuk. Dus dat moet gevierd worden... met vrolijke, gehaakte vlaggetjes. Die kunnen dan straks mooi aan mijn kraampje hangen. Om de boel lekker op te vrolijken. 
Ik heb 10 vlaggetjes gehaakt in verschillende, vrolijke kleuren. Het zijn een soort granny squares, maar dan in de vorm van een driehoek. Allemaal verschillend van kleur. Tot slot heb ik de vlaggetjes aan een lange slinger van vasten gehaakt en geinige kwastjes onderaan gemaakt. Met houten kraal! Die houten kralen kan je gewoon bij de speelgoedwinkels kopen. Deze hebben lekkere grote gaten, waar je wol prima door heen kan. De kralen zorgen niet alleen voor een leuk effect, maar zorgen er ook voor dat de vlaggen mooi naar beneden blijven hangen.
Op naar de markt. Lekker creatief bezig zijn met een doel. Ik heb er zo'n zin in. Leuke lokatie, inspirerende collega's om me heen... en jullie natuurlijk. Kom je ook op 26 mei aanstaande naar Sonsbeek Park? Ik zou het super gezellig vinden!

Fijn weekend allemaal!

 
Met Bloglovin' kan je eenvoudig je favoriete blogs bijhouden en zet de nieuwste updates op een rij. Handig!

You Might Also Like

16 reacties

  1. Gefeliciteerd , dat zijn altijd van die mooie inspirerende markten, je slinger is Prachtig helaas heb ik de 26 ste al wat andefs staan. Fijn weekend alvast. Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hiep hiep. Erg leuk hoor.goed idee van die kralen.
    succes in arnhem
    groet Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk. Ik heb hem in mijn agenda genoteerd. Wie weet krijg ik de rest van het gezin zover...
    Als ik kom kan ik jouw kraam in ieder geval herkennen aan de vrolijke vlaggetjes!
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet je kraampje er lekker fleurig uit!! weer prachtig gemaakt. het is voor mij helaas veel te ver weg, anders was ik graag eens een kijkje komen nemen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dat is heel leuk op zo'n markt staan!
    Als het weer dan ook mee zit, ga je een leuke dag beleven. In ieder geval wens ik je alvast heel veel plezier en veel verkopen, maar dat gaat vast lukken.
    Groetjes en fijn weekend XX Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOOh nou zie ik je behang!! Inderdaad, lijkt heeel erg op elkaar. Room seven misschien??
    haha....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat wordt een kleurig kraampje. Wat ziet die slinger er leuk uit en wat een goed idee van die kralen. Heb ooit ook een slinger gehaakt ook met leuke kwastjes maar deze hangt nooit goed. Ga het ook eens proberen met kralen.
    Vindt Arnhem net iets te ver, maar veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi, mooi, al een keer in Amersfoort geweest errug leuk, Arnhem is dichterbij, wie weet!
    Prettig weekend! Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAUHHH echt super gaaafff die slinger!! Misschien iets te ver weg maar zal de datum toch noteren in agenda ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk. En je slinger is heel leuk.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een enig blog heb je , ik ben ook volger geworden. Maar ik heb een vraag. Ik vind de viooltjes zo leuk en zou ze graag willen haken maar ik snap echt niks van de tekeningen. Is daar wat aan te ddoen?????????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Baukje, inmiddels heb ik ook een geschreven versie van het haakpatroon geplaatst onder 'tutorioals'. Hoop dat je er zo wel uit kan komen. Veel plezier ermee...

      Verwijderen
  12. Wat een geweldige vlaggenlijn. Heerlijk al die kleurtjes.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Omdat ik regelmatig je blog lees, dacht ik al volger te zijn, vandaag gemerkt dat het niet zo is, dus maar vlug rechtgezet.

    Ik vind je vlaggenlijn fantastisch en ben ervan overtuigd dat je kraam heel veel succes zal kennen op de markt.

    Ook je bloemenslinger die hier in de marge staat, spreekt me enorm aan. De dingen die jij maakt zijn allemaal even schitterend.

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk joh, ik was gisteren op de Hip en Handgemaakt markt in Nijmegen. Was gezellig daar! Succes ermee!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk! Jammer dat ik dan niet kan.
    Het is wel in de buurt.
    Veel plezier alvast.

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie