100.000 pageviews

mei 15, 2013

Wow... normaal heb ik dat niet zo snel, maar nu ben ik toch wel een beetje trots op mezelf. En op jullie.  Komend weekend is het een precies half jaar geleden dat ik met dit blog gestart ben en mijn eerste bericht heb geplaatst.  Jullie delen altijd zoveel leuke ideeën. En het leek me zo leuk om te laten zien waar ik mee bezig ben. Om jullie ook weer op mijn beurt te inspireren. Een half jaar waarin ik dingen heb gedaan en kunnen doen die ik leuk vind. 

Maar een blog zonder lezers of volgers is toch ook geen blog. Inmiddels ben ik de magische grens van 100.000 pageviews overschreden. Op naar de 200.000! Al die leuke reacties die ik op mijn nieuwe creaties krijg. Heb het gevoel dat ik een aantal van jullie al heb leren kennen, terwijl ik jullie nog nooit 'in het echt' gezien heb. Bijzonder! Maar ook zo geweldig leuk om te zien dat het ook echt inspirerend werkt en dat ik hier en daar weer wat terug zie op jullie blogs. Neem de gehaakte conservenblikken bijvoorbeeld. Of het grannyvest. Soms kom ik opeens mijn eigen creaties op jullie blogs tegen. Of Facebook. Super! En inmiddels al zoveel gemaakt. Een kleine impressie zien jullie hierboven.

Maar ook de ontroerende mails die ik van lezers heb ontvangen, zoals een dame die heel graag een Tiroler hartje wilde kopen voor haar in Oostenrijk geboren schoondochter. Lisa die wilde leren haken. En zelfs producenten die ontwerpen of proefmodellen voor hun product hebben laten maken. Wellicht zien we dat straks in de winkel terug. Of op de markt... Want wat vind ik het een eer dat ik daar mag staan. Over twee weken op de Hip en Handgemaaktmarkt in Arnhem en in september op de 10e Boerenmarkt in Polsbroek.

Echt... alles bij elkaar geeft dat zo'n trots gevoel en een geweldige stimulans om lekker door te gaan!
Dankzij jullie allemaal... DANK!

You Might Also Like

24 reacties

  1. Wauw jij gaat als een speer , superleuk maar je maakt ook zulke prachtige dingen, I love your blog ;-))lieve groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!! Supersnel gedaan, maar je maakt ook hele leuke dingen. Geniet van de komende 100 000 pageviews en alle nieuwe dingen die gaan komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat.En ga zo door. Ik lees je blog met plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond u ook de haakkampioen op de blogs hoor, en volledig mijn smaak !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. niet voor niks over de 100.000......je blog is G-E-W-E-L-D-I-G!!!!!!
    En jij ook:)
    Dikke zoen!!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een getal, bijna niet te bevatten in een half jaar. Ga ik gelijk bedenken hoeveel per dag....Zo'n 550 per dag gemiddeld.....
    Je hebt ook een leuk blog!
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou zeggen jij bedankt voor je super leuke blog.
    en vooral doorgaan zou ik zeggen.
    een blog knuffel voor jou
    groet Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is ook gewoon leuk om andermans ideeën te bekijken en om daar voor jezelf weer inspiratie mee op te doen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat goed! Je hebt ook gewoon zo´n leuke en inspirerende blog dat het niet gek is. Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf ja, had ook het idee dat je al veel langer bezig was. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met de 100.000 pageviews, ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 100.000 pageviews! Super. Gefeliciteerd... Kan het me ook best voorstellen dat je in zo'n korte tijd zoveel pageviews hebt. Er is iedere keer weer wat leuks te zien op je blog. Dus vooral door gaan ;) ( állà Berry Stevens)
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hah, leuk toch?! Dan weet je waarvoor je het doet! Je hebt ook een megaleuk blog met veel creatieve ideeen en dat slaat wel aan! Lekker doorgaan zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het niet zo gek dat je zoveel volgers hebt gekregen want WAUHHHH !!! wat zie ik hier steeds een mooie en leuke creaties verschijnen! Bij het haken sta ik nog aan het begin maar je blog geeft me moed om door te oefenen :) Vooral de mandala's lijkt me heeeeel gaaf om te kunnen maken!
    Ik ben nu ook een blog begonnen dus mocht je mij willen volgen zou ik heel leuk vinden ;) (mandalalena.blogspot.com) en als je nog tips hebt voor mijn blog houd ik me aanbevolen..nog best ingewikkeld al die instellingen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Maar je bent gewoon heel creatief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb je blog nog maar net ontdekt, maar er zitten zeker al een paar pageviews van mij tussen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je mag terecht trots zijn hoor. Je hebt een geweldige blog en ik kijk met plezier naar je maaksels.

    Op naar de volgende 100.000

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd! Er zijn heel mensen die mooie dingen maken, maar jij bent er eentje die dingen maakt die zo in de winkel zouden kunnen liggen. Ik vind het een beetje een Hemastijltje. Ze zouden jouw spullen zo in hun assortiment op kunnen nemen.

    Fijne dag gewenst van Juffrouw Truus de Mier

    P.S. Nog iets gehoord van Jolanda? Die durft nu vast niet meer nu ze heeft kunnen lezen dat jouw blog zo'n succes is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wow...Dank je!

      Sterker nog...Bij het handwerkassortiment van HEMA (kant-en-klaar knutselpakketten) liggen ook een paar ontwerpen van mijn hand. Eerder liet ik al op mijn blog een telefoonhoesje van vilt zien. Maar ook een kussenhoes om zelf af te maken, harten en slingers van stof en vilt. Grappig dat je de stijl een beetje herkend!

      En nee.. gelukkig niets meer vernomen van Jolanda. Maar die kijkt ook niet meer, want ze vond het niet leuk genoeg... haha!

      Verwijderen
  19. Gefeliciteerd! Ik vind ook dat je geweldige dingen maakt en volg je blog met groot plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd hoor. Mijn vriend had laatst niets te doen op zijn werk en is uit verveling maar mijn blog gaan lezen. Hij vond het maar een aparte wereld. Ik vind het juist een leuke. Ik kan heerlijk even ontspannen door allerlei blogs te lezen. Zo ook de jouwe. Ik hoop dat je voorlopig nog even doorgaat. Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jeetje, blog je pas een half jaar, met dit resultaat??? Wel helemaal verdiend hoor. Je maakt fantastische dingen. Op mijn vorige blog ha ik ook goed de vaart erin. Nu even wat rustiger, maar je inspireert mij, dus ga vooral door! Arnhem Leuke plaats, laat maar weten wanneer en waar... Alvast een fijn weekend. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie