HIP EN HANDGEMAAKT MARKT... leuk!

mei 27, 2013

Gisteren was dan eindelijk de dag waar ik al een paar weken naar uit had gekeken... Voor het eerst met mijn handwerkspullen op de markt. Afgelopen weken was ik behoorlijk productief geweest met het maken en bedenken van nieuwe producten. Reuze spannend vond ik het. Zou ik wel genoeg hebben om zo'n kraam mee te vullen? En waar zou nou de meeste interesse voor zijn? Helemaal toen de afgelopen week het slechte lenteweer bleef aanhouden. Zouden alle voorbereidingen niet voor niets zijn geweest?
Ook liet het mooie weer gisteren het afweten. En koud dat het was! Maar ondanks dat had ik er toch heel veel zin in. En wat was het leuk! Ter assistentie had ik dochterlief en een vriendin meegenomen en ze hebben beiden heel goed geholpen. Fijn! We stonden ook op een geweldige plaats, met achter ons het hertenkamp. De hertjes keken ook af en toe mee over onze schouders. Maar wat ik het allerleukste van deze dag vond, waren de vele volgers die mij kwamen bezoeken. Telkens weer stond er iemand voor mijn kraam die een teken van herkenning gaf. Oh, deze ken ik van de website. En oh ja, die heb ik ook al eens voorbij zien komen. Staat zo en zo op de foto! Zoveel leuke mensen ontmoet en fijne gesprekken gehad. Dames die kwamen, omdat ze op mijn blog hadden gelezen dat deze markt er was. En dames die speciaal kwamen om mij te ontmoeten. Wat ontzettend leuk en heel bijzonder! 

Ondanks het slechte weer en daarom de geringe bezoekers hebben we toch de dag positief kunnen afsluiten. Heb er weer een heerlijke stoot energie van gekregen! Smaakt naar meer...

You Might Also Like

22 reacties

  1. Wow, wat een kleurrijke en volle kraam!
    Fijn dat je er zo van genoten hebt.

    Liefs *TwinklezCreations

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg!! En heb je ook een beetje leuk verkocht of waren het alleen maar kijkers?
    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kraam ziet er mooi uit! Wat van fijn te horen da het leuk was!

    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat baal ik. Ik had ze zover dat we zouden gaan...kwam er onverwachts bezoek. Was ook heel gezellig, maar..... Wel leuk om te horen dat het goed ging, de foto's zien er gezellig uit!
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kraam ziet er echt super uit! Lekker vrolijk en kleurrijk. Jammer van het weer maar fijn dat het je energie heeft gegeven!

    groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er enig uit! Je maakt ook zulke leuke dingen!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gezellig al die blogsters aan je kraam. En het ziet er super kleurrijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw je kraam ziet er geweldig uit!!!!
    Wat een kleurexplosie!!
    Prachtig!!
    Fijn dat het een leuke/goede dag was....
    nu lekker nagenieten...
    Hopelijk komt er een vervolg..
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat het een geslaagde dag voor je was. Vond het erg leuk om je te ontmoeten!
    Jammer dat we het niet het weer van vandaag hadden, maar ja... volgende keer beter!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wij hebben getwijfeld om naar deze markt te gaan. Te koud en eigenlijk te weinig tijd. Hij is wel heel leuk want toen hij in Nijmegen was zijn wel wel geweest. Jouw kraam ziet er heel gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat grappig om dit te lezen! Mijn eerste markt met écht alleen mijn handwerk is zondag a.s. in Den Haag. Ook ik ben druk bezig (geweest), béétje zenuwachtig en heb een dochter van 15 die mee gaat om te helpen! Wat ziet je kraam er práchtig uit zeg! groeten Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kraam ziet er super gezellig uit.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja jammer he dat het van dat koude weer was. Maar je kraam ziet er heel gezellig uit nu op naar de volgende markt. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kraam meis! Serieus daar kan toch niemand omheen!!!!! Op naar de volgende markt met hopelijk wat warmer weer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De kraam ziet er zo al prachtig uit, zal in het echt nog veel mooier zijn geweest!

    Groetjes thea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow . . .wat ziet je kraam er fleurig uit. waar was nu het meeste interesse voor, ben wel benieuwd. . .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou, dat was iets waarvan ik het zelf niet verwacht had... met stip op één... de hartvormige ovenwanten. Zo'n beetje iedereen die langskwam, pakte ze vast... draaiden ze om, bekeken het van alle kanten en gokten wat het nu zou kunnen zijn. Heb ze bijna allemaal verkocht!

      Verwijderen
  17. Heb je onverkochte zaken ? Wat dacht je van een webshop, ik herhaal mijn vorige reactie : zo een diy pakket van vilt wil ik gerust kopen !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kraam ziet er erg leuk uit! Fijn dat het geslaagd was!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kraam, gezellige mensen en goed verkocht......SUPER :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een PRACHTIGE kraam. Fijn dat je genoten hebt.Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie