Nog meer KUSSENS...

mei 11, 2013

Zo, toch nog goed kunnen slapen... na die berichtjes van gisteren. Overweldigend gewoon. Haha! Dank voor al jullie lieve berichtjes. Dat had ik even nodig! Ik ga gewoon lekker verder waar ik was gebleven (was ik trouwens toch wel van plan) en heb de instellingen na tips van jullie aangepast.

Bij het ene kussen is het niet gebleven, ook al is dit stiekem wel mijn favoriet. Ik heb er nog een paar gemaakt. Het is namelijk zo leuk om zulke cirkels te haken. Elke rij anders, telkens in kleuren passend bij de gebruikte stoffen.
Over stoffen gesproken... Weet je nog dat ik mee heb gedaan aan de Lapswap van Mamarieke? Ik liet jullie de lapjes zien die ik gekregen had van andere bloggers. Twee van deze lapjes heb ik meteen al gebruikt in deze kussenhoesjes.

Eentje van Barbera (de oranje met witte bloempjes). Dit is echt een retrokussen geworden. Haar stof paste prima bij mijn vintage stofjes. Deze heeft ook een gehaakte rand aan de buitenkant van de cirkel.

En ik heb ook de schattige bloemetjesstof gebruikt van Elke Dag Zaterdag op het blauw met bruine kussen. Voor de achterkant van de kussens gebruikte ik weer een sluiting van gehaakte bloempjes, in plaats van knopen.


Zo... en nu ga ik echt het huis poetsen... bollen wol en draadjes overal opruimen. Overgebleven lapjes weer keurig op de stapel. Even weer alles op orde brengen. Veel te veel met andere... lees leukere ... dingen bezig geweest de laatste tijd. 

Fijne moederdag morgen!

You Might Also Like

12 reacties

  1. Prachtig deze kussens. Hopelijk snel zelf tijd om dit soort dingen te maken.
    Die retro is echt favoriet!!!!
    Leuk blog heb je trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Man man ik vind die zoooooo mooi, en goeie tip : eerst de stofjes kiezen en dan pas de wolletjes
    Ik zou het weer andersom doen en dan past hetniet bij elkaar
    Nu op.zoek naar een tutrial voor een mandala, want dat kan ikniet zonder uitleg denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. How beautiful!! Following your blog now!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn weer super, wat grappig, ik heb net kussens gemaakt, maar zo een als jij hebt gemaakt kan er nog wel bij.... Dank je wel voor je inspiratie! ik ga het ook proberen. Fijne moederdag morgen. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kussens zien er super uit! Stuk voor stuk zijn het prima combinaties van kleuren en dessins geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, echt super leuk . Misschien moet ik me er toch ook eens aan wagen. Vind ze zo super. Al die mooie kleuren.
    Voor jou ook een fijne moederdag.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super-idee om stof en haken te combineren!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very nice! I love the pink one!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kleurencombinaties allemaal. Ziet er geweldig uit, die fleurige kussens, ik zou er zo aan willen beginnen...

    lieve groet,
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW, prachtig en erg inspirerend!
    Groetjes, Bernie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi. Dank je voor de leuke voorbeelden.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg mooi. Dank je voor de leuke voorbeelden.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie